Sig mig, Tager kørelærer penge for at man selv køre hjem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Mira0911

Ja jeg undre mig godt nok.... 

Jeg bor jo uden for en lidt stor by, så jeg skal selv komme frem til start af køretime og selv finde ud af at komme hjem.... Men jeg kunne sagtens få lov til at køre hjem til min bopæl, hvor kørelæren siger at det vil blive for dyrt for MIG at gøre det.... 

Så tænker jeg, ligger de så en pris oveni det beløb jeg skal betale for kortet, fordi jeg køre i skolevognen hjem til mig selv som er en del af undervisningen??? 

Jeg aftalte hurtigt med en bekendt at jeg blev læsset af hos ham i stedet for... 

Nogle der kender til dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

come2

Mira0911 skriver:

Jeg bor jo uden for en lidt stor by, så jeg skal selv komme frem til start af køretime og selv finde ud af at komme hjem.... Men jeg kunne sagtens få lov til at køre hjem til min bopæl, hvor kørelæren siger at det vil blive for dyrt for MIG at gøre det.... 

Så tænker jeg, ligger de så en pris oveni det beløb jeg skal betale for kortet, fordi jeg køre i skolevognen hjem til mig selv som er en del af undervisningen??? 

Jeg aftalte hurtigt med en bekendt at jeg blev læsset af hos ham i stedet for... 

Altså jeg blev hentet på skolen når jeg var skulle ud og køre og så skulle jeg selv komme hjem

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

come2 skriver:

Altså jeg blev hentet på skolen når jeg var skulle ud og køre og så skulle jeg selv komme hjem

Skulle du betale ekstra...  ?

Anmeld

23. april 2012

raca

Mira0911 skriver:

jada...

du skal havde et vist antal timer disse er nøje fordelt efter hvad du skal lære, det er det der er med i pakken...

hvis du så skal havde hyggetimer hvor du bruger lærens bil, tid, og benzin på at køre hjem i,

så skal kørelæren vil havde sin timeløn for det...

Anmeld

23. april 2012

lycly

Hmm, måske er det forskelligt hvordan de forskellige kørelærer har det. Min kørelærer kunne godt finde på at køre mig hjem. Men nu boede jeg også tæt på køreskolen. Og så brugte vi bare de sidste 10 min af timen på at køre hjem til mig.
De kan jo ikke rigtig køre dig hjem efter timen hvis de har en ny elev der venter.

Anmeld

23. april 2012

.....

come2 skriver:

også her .

Er dog enkelte gange blevet kørt hjem til mit eget sted, og det kostede så vidt jeg ved noget om INTET

Anmeld

23. april 2012

Mira0911

raca skriver:

jada...

du skal havde et vist antal timer disse er nøje fordelt efter hvad du skal lære, det er det der er med i pakken...

hvis du så skal havde hyggetimer hvor du bruger lærens bil, tid, og benzin på at køre hjem i,

så skal kørelæren vil havde sin timeløn for det...

Aaaah..... Se så skal jeg da lige have lavet aftalen om så jeg bare slutter og starter samme sted... 

Anmeld

23. april 2012

come2

Mira0911 skriver:

Skulle du betale ekstra...  ?

Nej det skulle jeg ikke

Anmeld

23. april 2012

vitapigen

Min kørelære hentede mig hjemme ved min bopæl og der blev jeg sat af igen... Og jeg betalte ikke ekstra af denne grund...

Anmeld

23. april 2012

raca

Mira0911 skriver:

Aaaah..... Se så skal jeg da lige have lavet aftalen om så jeg bare slutter og starter samme sted... 

en i min omgangkreds er kørelære og siger det simpelt hen bliver for dyrt at køre eleverne hjem,

det er som oftes i den samme store by de forsøger at køre med alle eleverne. ved skoler kan de oftes blive kørt til og fra da der oftes er der den nye elev er,

men hvis de skal køre nogle hjem der bare bord 20 min uden for byen midster de næsten en muglig halv køre time med en anden elev på tilbage transprorten.+ benzinen jo også koster

men i særlige tilfælde kan eleven være heldig...og få et lift hjem el.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.