Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Det lyder som en god ide Så skal Rose vel også lige forkæles lidt. Det ville min pige i hvert fald skulle! - Men hun bliver nu også forkælet hele tiden
Det lyder som en god ide Så skal Rose vel også lige forkæles lidt. Det ville min pige i hvert fald skulle! - Men hun bliver nu også forkælet hele tiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Det kan jeg godt forstå! Det er mange penge hver måned. Men husk at opgiv det, hvis jeres indtægt ændre sig. Ellers kan det blive meget dyrt.
Det kan jeg godt forstå! Det er mange penge hver måned. Men husk at opgiv det, hvis jeres indtægt ændre sig. Ellers kan det blive meget dyrt.
LouiseVous skriver: Hvis I bliver godkendt til at kan modtage det, for i de mdr der har været tale om med tilbagevirkende kraft. Super ærgerligt så længe behandlingstiden står på, meeeen hey- nem opsparing til smmerferien
Hvis I bliver godkendt til at kan modtage det, for i de mdr der har været tale om med tilbagevirkende kraft. Super ærgerligt så længe behandlingstiden står på, meeeen hey- nem opsparing til smmerferien
Frøken J. skriver: Narh, det nytter ikke, desværre! Vi er ret pressede økonomisk.. Jeg har kun 900 på opsparing, og studiebøger til september koster 2000+ kroner, så de ryger direkte derover. Desværre!
Narh, det nytter ikke, desværre! Vi er ret pressede økonomisk.. Jeg har kun 900 på opsparing, og studiebøger til september koster 2000+ kroner, så de ryger direkte derover. Desværre!
Dælme nogle dyre bøger!
rikkeregnbue skriver: Dælme nogle dyre bøger!
Frøken J. skriver: Meget! Det er ikke unormalt en bog koster 500, og dem er der så flere af + kompendier osv. Plejer dog at se om jeg kan finde nogen brugt
Meget! Det er ikke unormalt en bog koster 500, og dem er der så flere af + kompendier osv. Plejer dog at se om jeg kan finde nogen brugt
Håber for dig at du kan finde nogen brugt...
Frøken J. skriver: Godt nok! Og desværre ikke, opsparing til studiebøger Suk
Godt nok! Og desværre ikke, opsparing til studiebøger Suk
Jaaaaa Vi får knap 3600 ind på kontoen 1. maj og fremover 1700 i boligstøtte om måneden
Kofoed. skriver: I kolding er reglerne lavet om, så der for man fra den næste første, uanset hvornår man søger, men så er det selvfølgelig med tilbagevirkende kraft, hvis behandlings tiden er lang. Så i for i hvert fald fra 1. marts.
I kolding er reglerne lavet om, så der for man fra den næste første, uanset hvornår man søger, men så er det selvfølgelig med tilbagevirkende kraft, hvis behandlings tiden er lang. Så i for i hvert fald fra 1. marts.
Jep vi får tilbage fra marts og april: 3600 kroner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128