Boligsikring/støtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.976 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Frøken J.

Vi søgte om boligstøtte i februar, og fik så brev retur om, at der pt. var en behandlingstid på 2-3 måneder. VIRKELIG træls! Satser virkelig på den er gået igennem denne gang.

Men det jeg ville vide var, om i vidste om vi så får dem med tilbagevirkende kraft fra ansøgningstidspunktet? Normalt kan man jo få dem fra indflytningsdatoen hvis man ansøger tids nok, men det gjorde vi ikke. Men jeg tænker, burde vi så ikke få boligstøtte for de her 2-3 måneder det har taget dem at godkende? Ellers kan de jo i princippet med vilje trække tiden ud for at spare penge.

Hvad siger i? Ved i noget og har prøvet det? Er ved at være PÆNT utålmodig, da det drejer sig om 1600 om måneden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du får med tilbagevirkende kraft... Det gjorde jeg i hvert fald

Anmeld

23. april 2012

Miss Church

Det er med  tilbagevirkende kraft Så der er noget positivt at tænke på i ventetiden  Det er nærmest en lille opsparing i har jer der. 

Anmeld

23. april 2012

wamse

I får fra den dag i har søgt fra

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Du får med tilbagevirkende kraft... Det gjorde jeg i hvert fald

Uh, det er fedt! det er lige 2400 pr mand.. De skal på opsparing, så når jeg da at spare op til studiebøger

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Miss Church skriver:

Det er med  tilbagevirkende kraft Så der er noget positivt at tænke på i ventetiden  Det er nærmest en lille opsparing i har jer der. 

Juhuu!!!! Så har de saftsuseme at godkende den snart, gider seriøst ikke at vente på de penge mere

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

wamse skriver:

I får fra den dag i har søgt fra

Jaaaaa, dagens nyhed

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken J. skriver:

Uh, det er fedt! det er lige 2400 pr mand.. De skal på opsparing, så når jeg da at spare op til studiebøger

Det lyder som en god ide  Så skal Rose vel også lige forkæles lidt. Det ville min pige i hvert fald skulle! - Men hun bliver nu også forkælet hele tiden

Anmeld

23. april 2012

Miss Church

Frøken J. skriver:

Juhuu!!!! Så har de saftsuseme at godkende den snart, gider seriøst ikke at vente på de penge mere

Det kan jeg godt forstå! Det er mange penge hver måned. 
Men husk at opgiv det, hvis jeres indtægt ændre sig. Ellers kan det blive meget dyrt.  

Anmeld

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvis I bliver godkendt til at kan modtage det, for i de mdr der har været tale om med tilbagevirkende kraft. Super ærgerligt så længe behandlingstiden står på, meeeen hey- nem opsparing til smmerferien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.