løfte hovedet, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

MissTas

Nille-pigen skriver:

Thor var ikke engang en måned... siden da er han bare blevet stærkere og derved kan han holde hovedet meget længere han blev 2 mdr i går og er nu begyndt at kunne rulle fra mave til ryg

hold da op.. det var da også tidligt.. :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissTas skriver:

Hej piger..

vil bare lige hører hvornår baby skal kunne ligge på maven og løfte hovedet så det kigger ligefrem eller sådan lidt rundt?

hvornår kunne jeres baby det?

Min dreng var omkring 4 uger. Men det er meget forskelligt. Min kærestes søsters pige kunne først da hun var 3 måneder. Så ingen stress

Anmeld

23. april 2012

MissTas

mor:) skriver:

Min dreng var omkring 4 uger. Men det er meget forskelligt. Min kærestes søsters pige kunne først da hun var 3 måneder. Så ingen stress

ja okay hehe.. tak for opmuntringen.. man blir bare frustreret når alle andre kan meget før

Anmeld

23. april 2012

baby012

min pige var 4 uger, men hun kunne også allerede trille fra ryg til mave da hun var 3 måneder, og kan allerede nu 3½ måned, trille fra ryg til mave  

men har nogen veninder vis barn var 6 måneder inden de trillede så det meget forskelligt  

Anmeld

23. april 2012

L&V

MissTas skriver:

okay.. så det er ikke unormalt at hun ikke er så god til det når hun er 8 uger og 5 dage ? .. men hun kan så nogle andre ting som de først skal ku om 2-3 uger..

Overhovedet ik.. Det er skisme da os hårdt ligepludseligt og sku holde det store hovede selv Brug evt sådan en nakketræner også et spejl så der er noget at kigge på.. Det gjorde vi tit med svesken
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2012

MissTas skriver:

ja okay hehe.. tak for opmuntringen.. man blir bare frustreret når alle andre kan meget før

jeg havde også en periode hvor jeg hele tiden tvivlede på mig selv og om jeg stimulerede godt nok. Her var sådan nogle baby sider på internettet farlige, fordi man læser om børn og ser billeder af børn der kan alt muligt. Men min søn havde en stille periode fra han var 3 måneder til 6 måneder og lige pludselig kunne han både kravle og sidde selv. Så det er bare om at minde sig selv om at hver baby er unik og alt til sin tid

Anmeld

23. april 2012

MissTas

mor:) skriver:

jeg havde også en periode hvor jeg hele tiden tvivlede på mig selv og om jeg stimulerede godt nok. Her var sådan nogle baby sider på internettet farlige, fordi man læser om børn og ser billeder af børn der kan alt muligt. Men min søn havde en stille periode fra han var 3 måneder til 6 måneder og lige pludselig kunne han både kravle og sidde selv. Så det er bare om at minde sig selv om at hver baby er unik og alt til sin tid

har du fuldstændig ret i .. og taaak men ja, så kan hun så meget andet.. hun putter allerede hænder og ting i munden og står selv med lidt støtte.. såå, mon ikk det pludselig kommer.. snakker hvert fald lige med vores SP på mandag når hun kommer

Anmeld

23. april 2012

B&J

MissTas skriver:

okay, det var da også tidligt.. eller ?

nej tror ikke lige for Daniel han kunne næsten også holde hovede selv fra dag 1 af han var meget stærk og har altid haft tingen skulle være når han vil og det er tidligt hihihihi

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida var 3-4 uger gammel, men hun holdte også hovedet oppe lige fra fødslen af.

Men tror altså det er meget forskelligt, så tror ikke du skal være bekymret. Hun skal nok lære det!

Anmeld

23. april 2012

MissTas skriver:

har du fuldstændig ret i .. og taaak men ja, så kan hun så meget andet.. hun putter allerede hænder og ting i munden og står selv med lidt støtte.. såå, mon ikk det pludselig kommer.. snakker hvert fald lige med vores SP på mandag når hun kommer

ja du har da slet ikke travlt Og det er da flot hun allerede kan styre sin armbevægelse og kan putte hånden i munden. Det tog sin tid før min dreng gjorde det. Jeg er lige startet i en mødregruppe idag. Her var der en dreng som hverken kunne sidde selv eller kravle, men han kunne gå med en gåvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.