løfte hovedet, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.008 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. april 2012

MissTas

Hej piger..

vil bare lige hører hvornår baby skal kunne ligge på maven og løfte hovedet så det kigger ligefrem eller sådan lidt rundt?

hvornår kunne jeres baby det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

Hej piger..

vil bare lige hører hvornår baby skal kunne ligge på maven og løfte hovedet så det kigger ligefrem eller sådan lidt rundt?

min søn er 2 måneder og han kan løfte hovedet når han ligger på maven

Anmeld

23. april 2012

B&J

daniel var 1½ månede da han kunne det

Anmeld

23. april 2012

L&V

MissTas skriver:

Hej piger..

Laura var knap 4 uger men hun har os altid været meget stærk i ryggen/nakken ku selv holde hovedet fra fødslen

Anmeld

23. april 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

min søn er 2 måneder og han kan løfte hovedet når han ligger på maven

okay.. min er snart 9 uger og synes ikke hun er vildt god til det .. altså hun kan løfte det, men ikke længere tid af gangen og ikke så hun bare ligger og kigger frem.. hun er mere interesseret i at sutte på hendes hænder når hun ligger på maven :/

Anmeld

23. april 2012

MissTas

Månsson skriver:

Laura var knap 4 uger men hun har os altid været meget stærk i ryggen/nakken ku selv holde hovedet fra fødslen

hold da op.. det var hurtigt :O

Anmeld

23. april 2012

MissTas

B&J skriver:

daniel var 1½ månede da han kunne det

okay, det var da også tidligt.. eller ?

Anmeld

23. april 2012

L&V

MissTas skriver:

hold da op.. det var hurtigt :O

Ja det var vildt hurtigt.. Smidder lige et link så du kan se der ikke er noget galt http://www.navlestreng.dk/artikler/Mine-boern/Baby -0-12-mdr.-/Motorisk-udvikling/Babys-udvikling-0-3 -mdr./e_33_923.page

Jeg går til noget sansemotorik med Laura som styrker alle hendes sanser så måske os derfor hun var ret hurtig

Anmeld

23. april 2012

Nille-pigen

MissTas skriver:

Hej piger..

Thor var ikke engang en måned... siden da er han bare blevet stærkere og derved kan han holde hovedet meget længere han blev 2 mdr i går og er nu begyndt at kunne rulle fra mave til ryg

Anmeld

23. april 2012

MissTas

Månsson skriver:

Ja det var vildt hurtigt.. Smidder lige et link så du kan se der ikke er noget galt http://www.navlestreng.dk/artikler/Mine-boern/Baby -0-12-mdr.-/Motorisk-udvikling/Babys-udvikling-0-3 -mdr./e_33_923.page

Jeg går til noget sansemotorik med Laura som styrker alle hendes sanser så måske os derfor hun var ret hurtig

okay.. så det er ikke unormalt at hun ikke er så god til det når hun er 8 uger og 5 dage ? .. men hun kan så nogle andre ting som de først skal ku om 2-3 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.