honning melon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Super, så kan vi få lidt med fra jer også. Men jeg er vist bagud med de opdateringer.

Må se om jeg ikke lige kan skrive en imorgen har hvis ikke rigtig fortalt så meget om mig/os herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Må se om jeg ikke lige kan skrive en imorgen har hvis ikke rigtig fortalt så meget om mig/os herinde

Det er størrelse opdateringer jeg snakker om, så du behøver ikke sige for meget.

Anmeld

23. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Nu er vi med

Ja, lille du, det er da skørt du ikke har været med derinde endnu!! velkommen i vores gruppe!

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Det er størrelse opdateringer jeg snakker om, så du behøver ikke sige for meget.

Arh

Anmeld

23. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, lille du, det er da skørt du ikke har været med derinde endnu!! velkommen i vores gruppe!

Ja altså tosset mig, ska lige finde ud af det hele herinde

Anmeld

23. april 2012

Isabella_mor

Kofoed. skriver:

Hvor stammer den så fra, hvis den uendelig blev fundet i en pølse? Hvad har bier/honning til fælles med pølser? Ud over der selvfølgelige kunne være honning i pølsen.

nu har du tabt mig, eller.. altså hvad har det nu med pølse at gøre, er der noget jeg ikke ved noget om?

Anmeld

24. april 2012

Kofoed.

isabellamor skriver:

nu har du tabt mig, eller.. altså hvad har det nu med pølse at gøre, er der noget jeg ikke ved noget om?

Den hedder i almindelige tale "pølseforgiftning", men det er altså menneske pølse den stammer fra.

Anmeld

24. april 2012

Na-Wi

Kofoed. skriver:

Den hedder i almindelige tale "pølseforgiftning", men det er altså menneske pølse den stammer fra.

http://patienthaandbogen.dk/infektioner/sygdomme/botulisme-polseforgiftning-1738.html

Her kan du læse alt om pølseforgifning ..

Anmeld

24. april 2012

Kofoed.

Na-Wi skriver:

http://patienthaandbogen.dk/infektioner/sygdomme/botulisme-polseforgiftning-1738.html

Her kan du læse alt om pølseforgifning ..

Jeg ved længe nok om sygdommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.