honning melon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.674 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Kofoed.

Nu har i søde kvinder gjort opmærksom på, at honning ikke er det bedste i verden for en baby, men er der blevet undersøgt, om den samme bakterie i honningmelon? Kan intet finde via google, men den logiske del af min hjerne siger, at det slet ikke minder om hinanden, men for fanen, det gør pølser og honning ligesom heller ikke... Ja. Evt en plant elsker der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

anynom

Kofoed. skriver:

Nu har i søde kvinder gjort opmærksom på, at honning ikke er det bedste i verden for en baby, men er der blevet undersøgt, om den samme bakterie i honningmelon? Kan intet finde via google, men den logiske del af min hjerne siger, at det slet ikke minder om hinanden, men for fanen, det gør pølser og honning ligesom heller ikke... Ja. Evt en plant elsker der ved noget?

Ringer lige til min livline (moar), som arbejder som mikrobiolog og spørger hende

Anmeld

23. april 2012

anynom

Kofoed. skriver:

Ingen sammenhæng

Anmeld

23. april 2012

mor2011_

du giver bare hende den melon det sker ikke noget det er to forskellige ting

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Det er hvis den der med at der heller ik er italienere i italiensksalat Spis i bare honningmelon

Anmeld

23. april 2012

Isabella_mor

hahahaha hvor er det sjovt... honning og honningmelon kan jo slet ikke samlignes. hvor er det sødt og lidt blondineagtigt lige noget jeg kunne have spurgt om ;D

til TS.. det er heller ikke bakterier der er i honning, men svampesporer som kan være i honning, og honning anbefales ikke til børn under 1 år  

Anmeld

23. april 2012

Jonatansmor

Kofoed. skriver:

Plus, når de får tænder er kolde melonstænger lige i vinkel

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

JulieWH skriver:

Ingen sammenhæng

Godt så, for aner jo ikke hvor bakterien stammer fra og hvis den oprindelig blev fundet i en pølse, hvad har den lige til fælles med honning?

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

isabellamor skriver:

hahahaha hvor er det sjovt... honning og honningmelon kan jo slet ikke samlignes. hvor er det sødt og lidt blondineagtigt lige noget jeg kunne have spurgt om ;D

til TS.. det er heller ikke bakterier der er i honning, men svampesporer som kan være i honning, og honning anbefales ikke til børn under 1 år  

Hvor stammer den så fra, hvis den uendelig blev fundet i en pølse? Hvad har bier/honning til fælles med pølser? Ud over der selvfølgelige kunne være honning i pølsen.

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Jonatansmor skriver:

Plus, når de får tænder er kolde melonstænger lige i vinkel

Hun har skam hverken tænder eller fået melon endnu, æble er bare sagen, altså at sige alt væsken ud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.