honning melon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

L&V

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Det er ik lige den type pølser, det er dem fra nummeren http://www.denstoredanske.dk/Natur_og_milj%C3%B8/M ikrobiologi/Bakterier_og_mikrobiologi_generelt/bot ulisme

Men hvad har de så tilfælles med honning? Emmer vent, er faktisk ikke sikker på jeg vil vide det, selvom jeg ikke kan lide honning.

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Men hvad har de så tilfælles med honning? Emmer vent, er faktisk ikke sikker på jeg vil vide det, selvom jeg ikke kan lide honning.

Jamen det er jo noget der kan komme af forkert håndtering af madvare også er det en bakterie der ofte findes i jord osv.. Du vil jo ik blive syg af honning men det vil børn under 1 da deres mave/tarm system og immunforsvar ikke er så stærkt endnu

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Jamen det er jo noget der kan komme af forkert håndtering af madvare også er det en bakterie der ofte findes i jord osv.. Du vil jo ik blive syg af honning men det vil børn under 1 da deres mave/tarm system og immunforsvar ikke er så stærkt endnu

Jeg tænkte på, hvis det var noget med afføring i honning, så skal jeg ikke have det igen, aldrig. Jeg læste jo om det, puha, de symptomer kan man jo næsten ikke registrere på en baby, puha.

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Jeg tænkte på, hvis det var noget med afføring i honning, så skal jeg ikke have det igen, aldrig. Jeg læste jo om det, puha, de symptomer kan man jo næsten ikke registrere på en baby, puha.

Det er ikke så bogstaveligt at der har svømmet en høm høm i honningen men måske en enkelt partikkel derfra som så ikke er blevet kogt væk eller i hvertfald behandlet så de forsvinder, sådan er det med mange toxiner osv

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Det er ikke så bogstaveligt at der har svømmet en høm høm i honningen men måske en enkelt partikkel derfra som så ikke er blevet kogt væk eller i hvertfald behandlet så de forsvinder, sådan er det med mange toxiner osv

Jeg spiser slet ikke honning mere, synes det smager forfærdelig alligevel.

Men tak på dine kloge ord

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Jeg spiser slet ikke honning mere, synes det smager forfærdelig alligevel.

Men tak på dine kloge ord

He he ingen ko på isen så.. He he så lidt

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

He he ingen ko på isen så.. He he så lidt

Sjovt du nævner en ko, hvor har jeg dårlig humor i dag.

Anmeld

23. april 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Sjovt du nævner en ko, hvor har jeg dårlig humor i dag.

ha ha ha ha ja ved du nu hva, er du måske lidt overtræt

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

ha ha ha ha ja ved du nu hva, er du måske lidt overtræt

Det er også hårdt at starte efter endt barsel, selvom det kun er for en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.