Vugge eller lift? Hvad skal baby ligge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

lycly

Masig skriver:

Tremmesengen har vi, men den kan ikke stå i soveværelset, så derfor skal vi have noget lidt mindre indtil han kan komme ind på eget værelse... Og så er valget jo mellem vugge og lift...

Hvis I alligevel har tænkt jer at købe lift, så synes jeg virkelig ikke der er nogen grund til at købe en vugge De er super fine og jeg ville selv rigtig gerne have sådan en hænge vugge. Men igen, vi brugte den aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Masig

LunaLykke skriver:

Hvis I alligevel har tænkt jer at købe lift, så synes jeg virkelig ikke der er nogen grund til at købe en vugge De er super fine og jeg ville selv rigtig gerne have sådan en hænge vugge. Men igen, vi brugte den aldrig

Liften følger med barnevognen som vores forældre køber, så den har vi... Så er en vugge nok lidt spild kan jeg næsten forstå... så skal vi bare finde noget liften kan stå på, for vil som sagt helst ikke have den stående på gulvet....

Anmeld

23. april 2012

lycly

Masig skriver:

Liften følger med barnevognen som vores forældre køber, så den har vi... Så er en vugge nok lidt spild kan jeg næsten forstå... så skal vi bare finde noget liften kan stå på, for vil som sagt helst ikke have den stående på gulvet....

Det kan jeg godt forstå, det ville jeg heller ikke. Vi havde den stående på to små klapborde, som vi så kunne klappe sammen og smide ind under sengen om dagen

Anmeld

23. april 2012

Kofoed.

Det første måned sov hun på en af vores brystkasser, oftest min. Derefter kom hun i liften merles os i sengen, da blev lige lille nok, så kom hun over i liften, tror hun var knap 3 måneder der.

Anmeld

23. april 2012

Masig

LunaLykke skriver:

Det kan jeg godt forstå, det ville jeg heller ikke. Vi havde den stående på to små klapborde, som vi så kunne klappe sammen og smide ind under sengen om dagen

Ja vi må se hvad vi kan finde.. kæresten er tømrer så mon ikke han kan banke en lille bænk eller lignende sammen som den kan stå på...

Men det lader til det bliver lift så, ingen grund til at købe vugge kan jeg så regne ud...

Anmeld

23. april 2012

marius' mor

Masig skriver:

Du må meget gerne sætte et billede ind, så kan jeg da blive lidt inspireret

det skal jeg nok gøre lige så snart jeg kommer hjem..

Anmeld

23. april 2012

Mother-love

Vi havde købt en tremmeseng som vi stilte liften ned i. Jeg synes det var rarest at have hende i liften fordi så kendte hun den når vi så skulle andre steder hen og hun skulle sove. At hun så kun kunne være i den til hun var 2,5 mdr er så hvad det var. Men så kom hun bare over i tremmesengen og det var der ingen problemer i

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Masig skriver:

Der er godt nok noget tid til før baby kommer, men har gået og tænkt lidt på, hvad han skal sove i til den tid. Altså om natten i soveværelset. Har I en vugge eller ligger jeres babyer bare i liften, og skal liften så stå på gulvet? Godt nok har vi gulvvarme, men bryder mig ikke helt om tanken om at han skal ligge dernede så tæt på gulvet....For det første tænker jeg det er lidt for køligt så tæt på gulvet for det andet har vi jo hund og kat, og selvom vi jo selvfølgelig gør rent, kan man jo ikke undgå lidt hunde- og kattehår på gulvet, så synes ikke det er så hygiejnisk, hvis liften står dernede.

Hvad har I andre gjort?

Rose sov i liften. Vi havde sådan et billigt småt og kvadratisk bord fra Ikea, som vi satte liften på ved siden af sengen

Anmeld

23. april 2012

Kay

vi har tænkt at tage den ene side af tramme sængen og stille liften i den og så inde ved min side af sengen

Anmeld

23. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Da vi fik Liam sov han i liften oppe i vores seng. Men da stod den også oppe mod væggen.

Denne gang har vi fremskaffet en jute vugge til at hænge i loftet, så må vi håbe barnet gider sove i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.