Vugge eller lift? Hvad skal baby ligge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.395 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Masig

Der er godt nok noget tid til før baby kommer, men har gået og tænkt lidt på, hvad han skal sove i til den tid. Altså om natten i soveværelset. Har I en vugge eller ligger jeres babyer bare i liften, og skal liften så stå på gulvet? Godt nok har vi gulvvarme, men bryder mig ikke helt om tanken om at han skal ligge dernede så tæt på gulvet....For det første tænker jeg det er lidt for køligt så tæt på gulvet for det andet har vi jo hund og kat, og selvom vi jo selvfølgelig gør rent, kan man jo ikke undgå lidt hunde- og kattehår på gulvet, så synes ikke det er så hygiejnisk, hvis liften står dernede.

Hvad har I andre gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mor til L&S

Masig skriver:

Der er godt nok noget tid til før baby kommer, men har gået og tænkt lidt på, hvad han skal sove i til den tid. Altså om natten i soveværelset. Har I en vugge eller ligger jeres babyer bare i liften, og skal liften så stå på gulvet? Godt nok har vi gulvvarme, men bryder mig ikke helt om tanken om at han skal ligge dernede så tæt på gulvet....For det første tænker jeg det er lidt for køligt så tæt på gulvet for det andet har vi jo hund og kat, og selvom vi jo selvfølgelig gør rent, kan man jo ikke undgå lidt hunde- og kattehår på gulvet, så synes ikke det er så hygiejnisk, hvis liften står dernede.

Hvad har I andre gjort?

Vi havde liften stående i tremmesengen og havde ikke en vugge, da liften blev for lille kom hun over i tremmesengen som vi forkortede lidt med en sengerand så den ikk virkede så voldsom

Anmeld

23. april 2012

Maja_4000

Vi havde en slyngevugge

Anmeld

23. april 2012

An&Jo

jeg havde en vugge min far lavede til mig..
Den sov han i om natten

Anmeld

23. april 2012

Masig

Mor til Liva skriver:

Vi havde liften stående i tremmesengen og havde ikke en vugge, da liften blev for lille kom hun over i tremmesengen som vi forkortede lidt med en sengerand så den ikk virkede så voldsom

Ok. Problemet er bare at vi ikke har plads til den store tremmeseng inde i soveværelset... egentlig ville jeg helst gerne have en vugge, men de er jo temmelig dyre synes jeg...

Anmeld

23. april 2012

Masig

Maja_4000 skriver:

Vi havde en slyngevugge

Ja den fylder da ikke så meget, men tror jeg ville være bange for han faldt ud af den

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi havde købt en vugge, og fik den faktiks slet ikke brugt. Vi brugte liften til hun ikke kunne ligge i den mere, og så sov hun i 1½-2 uger i vuggen og nu sover hun i tremmesengen.

Vil mene at vugge er unødvendigt

Anmeld

23. april 2012

Mor til L&S

Masig skriver:

Ok. Problemet er bare at vi ikke har plads til den store tremmeseng inde i soveværelset... egentlig ville jeg helst gerne have en vugge, men de er jo temmelig dyre synes jeg...

Nej så dur det jo ikke

Man kan købe mange fine brugte vugger på nettet, måske det var en mulighed?!

Anmeld

23. april 2012

Masig

rikkeregnbue skriver:

Vi havde købt en vugge, og fik den faktiks slet ikke brugt. Vi brugte liften til hun ikke kunne ligge i den mere, og så sov hun i 1½-2 uger i vuggen og nu sover hun i tremmesengen.

Vil mene at vugge er unødvendigt

Stod liften så på gulvet?

Anmeld

23. april 2012

LR85

Vi satte bare liften på en stol ved siden a sengen. Så kunne man lige stikke hånden over. 

Ellers ville jeg bruge vugge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.