Vugge eller lift? Hvad skal baby ligge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Masig

Mor til Liva skriver:

Nej så dur det jo ikke

Man kan købe mange fine brugte vugger på nettet, måske det var en mulighed?!

Kigger jævnligt, men synes stadig det er halvdyrt, men er inde og kigge ofte om der pludselig skulle dukke en op....

Men synes jeg har læst mange steder at de slet ikke vil sove i vugger?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Masig

LR85 skriver:

Vi satte bare liften på en stol ved siden a sengen. Så kunne man lige stikke hånden over. 

Ellers ville jeg bruge vugge  

Ok... Må se om vi ikke kan finde et fint system, hvor liften kan stå som ikke fylder alt for meget...

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Masig skriver:

Stod liften så på gulvet?

Ja, for det meste. Ellers imellem os i sengen (har kæmpe seng) .

Anmeld

23. april 2012

Masig

rikkeregnbue skriver:

Ja, for det meste. Ellers imellem os i sengen (har kæmpe seng) .

Okay, det tror jeg ikke lige der er plads til i vores seng hehe....

Men tror jeg vil prøve at finde noget den kan stå på, en lille bænk/reol eller noget som der lige er plads til...

Anmeld

23. april 2012

My Babygirl

Da vores datter var helt spæd lå hun i sin lift i vuggen og sov.

Derefter kom hun over i selve vuggen og derefter i tremmeseng.

Anmeld

23. april 2012

marius' mor

Masig skriver:

Der er godt nok noget tid til før baby kommer, men har gået og tænkt lidt på, hvad han skal sove i til den tid. Altså om natten i soveværelset. Har I en vugge eller ligger jeres babyer bare i liften, og skal liften så stå på gulvet? Godt nok har vi gulvvarme, men bryder mig ikke helt om tanken om at han skal ligge dernede så tæt på gulvet....For det første tænker jeg det er lidt for køligt så tæt på gulvet for det andet har vi jo hund og kat, og selvom vi jo selvfølgelig gør rent, kan man jo ikke undgå lidt hunde- og kattehår på gulvet, så synes ikke det er så hygiejnisk, hvis liften står dernede.

Hvad har I andre gjort?

Min kæreste byggede en kasse/ramme med ben til at sætte vores lift ned i da vi fik vores søn.. det passer med at liftens kant er plan med vores madress, hvilket gør at jeg bare "vippede" den lille gut over når han skulle ammes om natten.. super smart, super let..

Den succes skal i hvert fald gentages når lillesøster kommer.. hvis du gerne vil se kassen, kan jeg tage et billede..

Anmeld

23. april 2012

Maja88

vi havde en vugge hun sov i.. hvori jeg have lavet en "moderkage" af håndklæder

Anmeld

23. april 2012

lycly

Vi havde en vugge, men kun fordi det var en vi arvede. Og vi brugte den aldrig. Jeg ville nemlig gerne have hende liggende ved siden af mig, og der var ikke plads til at vuggen kunne stå ved siden af sengen. Så hun sov i sin lift. Egentlig synes jeg, at en vugge er spild af penge, for selvom man bruger den, så kan de kun ligge i den meget kort tid, så kan man ligeså godt bare købe en tremmeseng fra starten

Anmeld

23. april 2012

Masig

marius' mor skriver:

Min kæreste byggede en kasse/ramme med ben til at sætte vores lift ned i da vi fik vores søn.. det passer med at liftens kant er plan med vores madress, hvilket gør at jeg bare "vippede" den lille gut over når han skulle ammes om natten.. super smart, super let..

Den succes skal i hvert fald gentages når lillesøster kommer.. hvis du gerne vil se kassen, kan jeg tage et billede..

Du må meget gerne sætte et billede ind, så kan jeg da blive lidt inspireret

Anmeld

23. april 2012

Masig

LunaLykke skriver:

Vi havde en vugge, men kun fordi det var en vi arvede. Og vi brugte den aldrig. Jeg ville nemlig gerne have hende liggende ved siden af mig, og der var ikke plads til at vuggen kunne stå ved siden af sengen. Så hun sov i sin lift. Egentlig synes jeg, at en vugge er spild af penge, for selvom man bruger den, så kan de kun ligge i den meget kort tid, så kan man ligeså godt bare købe en tremmeseng fra starten

Tremmesengen har vi, men den kan ikke stå i soveværelset, så derfor skal vi have noget lidt mindre indtil han kan komme ind på eget værelse... Og så er valget jo mellem vugge og lift...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.