Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Team Putte

henh01 skriver:

Hejsa

Hvor går turen hen i Jeres sommer?

Her skal vi et smut til Italien på kør selv. En tur i Knuthenborg og en tur i forlystelsespark.

Vi tager kun 1-dags ture i år

Vi skal være førstegangs forældre her til sommer så det bliver kun lige hvad vi har overskud til de dage vejret er til at håndtere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

katti24

regner med vi tager en afbestillings rejse, men min søster og hendes kæreste, og ellers skal vi 1 uge i sommerhus her i slutningen af maj, og ellers bare hygge her hjemme i DK med diverse udflugter

Anmeld

23. april 2012

Clotte

Vi skal 1 uge i sommerhus på Djursland, en forlænget weekend i Jesperhus feriepark, en endagstur til Tyskland, i Jyllandsparkzoo, i Aalborg Zoo og så skal vi hygge med familien

Så vores sommer er godt booket op

Clotte

Anmeld

23. april 2012

Svenne

Dejlig tråd.. Jeg glæder mig SÅ meget til sommer!
Jeg har et job, hvor vi ikke må holde ferie fra jul og så indtil sommerferien - og ikke nok med det, så er vores normal-uge 40 timer + overtid.. Så jeg trænger SÅ meget til ferie, når vi når sommer.

Men så holder jeg altså også hele 4 uger!!
28-29-30 skal vi være i Danmark. Har indtil videre planer om en uges tid i sommerhus, besøg til Landsskue i Herning, Jesperhus Blomsterpark, Givskud Zoo, Silkeborg Aquapark - og så den obligatoriske tur til Vesterhavet.

Og så er vi så heldige, at mine forældre har inviteret os allesammen til Zakynthos i uge 34. Det bliver Arthurs første charter-rejse og jeg glæder mig så meget!

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vi skal være i England det meste af sommeren (juni, juli og august).

Derudover skal vi en uge til Tyrkiet eller Grækenland i september - bliver sikkert en afbestillingsferie , og så er der vist ikke mere sommer tilbage.

Anmeld

24. april 2012

Mette M

Vi tager på camping i sydfrankrig. Skal have vores søn med som på det tidspunkt er 10 mdr, så det bliver lidt spændende. 

Anmeld

24. april 2012

Frk.S

Vi tager en uge i Spanien. 

Anmeld

24. april 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Lige præcis i sommermånederne har vi ikke de store planer. Vi venter vores andet barn i slutningen af juni - så sommeren bliver planlagtlidthjemad vejen. Til gengæld satser vi på at tage en tur til Sydspanien i starten af oktober hvor vejret stadig er skønt, og så har vi planer om at tilbringe januar måned i Thailand - på barsel begge to og så med vores til den tid to børn....

Anmeld

24. april 2012

trunte89

Vi skal ikke på ferie i år, men vi skal i cirkus summarum. Regner også med, at vi skal i tivoli og zoo nogle gange. Ellers bor vi lige ved siden af stranden, så der skal vi nok også ned nogle gange.

Men satser på, at få sparet op til en kør- selv Disneyland tur til næste år.

Anmeld

24. april 2012

Ditte-3

vi skulle ha vert på en kør selv tur ned til disney og vider rundt venedi , men så blev planerne endred da jeg blev grevid og er sat til at føde den 19-7-2012 , så i stedet for tager vi til sverie den 12 maj en uge , enden jeg bliver for stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.