Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. april 2012

henh01

Hejsa

Hvor går turen hen i Jeres sommer?

Her skal vi et smut til Italien på kør selv. En tur i Knuthenborg og en tur i forlystelsespark.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

L&V

henh01 skriver:

udlåHejsa

Her skal vi et smut til Italien på kør selv. En tur i Knuthenborg og en tur i forlystelsespark.

Ingen udlandsrejse til os i år:-( Men snupper uge 29 i skagen som vi har gjort de sidste 15 også nr vorrupøre bagefter. Så håber på dansk sommer

Anmeld

23. april 2012

L&V

henh01 skriver:

udlåHejsa

Ingen udlandsrejse til os i år:-( Men snupper uge 29 i skagen som vi har gjort de sidste 15 også nr vorrupøre bagefter. Så håber på dansk sommer

Anmeld

23. april 2012

henh01

Månsson skriver:

Det HAR bare at blive en god sommer i år.

Vi har også snakket om at låne svigers campingvogn i en forlænget weekend, så det skal bare være godt vejr

Anmeld

23. april 2012

wamse

Ingen steder, eller joo i haven

Har kun prøvet 1 gang, at være udenlands, og det var en sprittur til Spanien med ung-rejs for 22 år siden

Men nu har vi endelig fået have, og jeg vil prøve om, vi ikke kan få råd til en rimelig badebassin i haven, så vi kan hygge der ude i sommeren

Anmeld

23. april 2012

L&V

henh01 skriver:

j

Det HAR bare at blive en god sommer i år.

Vi har også snakket om at låne svigers campingvogn i en forlænget weekend, så det skal bare være godt vejr

Det ville være så rart vi trænger til det

Anmeld

23. april 2012

Kay

tror vi nupper en uge hjemme ved mine forældre i gilleleje... og ellsers ingen plander andet end termin og passe på mit bækken

Anmeld

23. april 2012

Valle81

Vi har desværre ikke råd til at rejse udenlands, så som vi plejer låner vi mine forældres sommerhus i en uge og så håber vi på godt vejr

Christina, som glæder sig til den dag vi har råd til at tage udenlands

Anmeld

23. april 2012

henh01

wamse skriver:

Ingen steder, eller joo i haven

Har kun prøvet 1 gang, at være udenlands, og det var en sprittur til Spanien med ung-rejs for 22 år siden

Men nu har vi endelig fået have, og jeg vil prøve om, vi ikke kan få råd til en rimelig badebassin i haven, så vi kan hygge der ude i sommeren

Vi har også lige fået have, eller dvs de er ved at anlægge den pt. Tror også vi kommer til at være meget ude i den og det glæder jeg mig super meget til..

Anmeld

23. april 2012

henh01

Kay skriver:

tror vi nupper en uge hjemme ved mine forældre i gilleleje... og ellsers ingen plander andet end termin og passe på mit bækken

Det lyder da også som om der snart kommer rigtig gang i den.. Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.