Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

henh01

Valle81 skriver:

Vi har desværre ikke råd til at rejse udenlands, så som vi plejer låner vi mine forældres sommerhus i en uge og så håber vi på godt vejr

Christina, som glæder sig til den dag vi har råd til at tage udenlands

Det løber også hurtigt op når man sådan skal på ferie.

Vi tager en kør selv fordi det er billigst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Leneur

Vi tager på før sommerferie til Kreta om ikke engang 14 dage. Min mor har inviteret børn, børnebørn og en enkelt svigersøn, hvor vi bare skal sørge for lommepenge, og det bliver lækkert... Ellers satser vi godt nok på en dejlig varm dansk sommer med cykelture ud til søen, bussen til stranden, en sviptur til Kbh. Og indkøring i børnehave.

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

jeg skal til Tyrkiet i 14 dage til August med min kæreste, mor og min onkel

Anmeld

23. april 2012

Kay

henh01 skriver:

Det lyder da også som om der snart kommer rigtig gang i den.. Hvornår har du termin?

det har jeg 7 august

glemte også lige at vi skal jo også giftes i juni... med en overnatning på hotel

Anmeld

23. april 2012

BabyHL

Vi skal til Mallorca d. 25. maj med mine forældre og lillesøster  . Vi var nødt til at rejse før sæsonen starter, da det er sidste udkald for, at jeg må flyve

Stemmer dog alligevel for, at det bliver en dejlig dansk sommer, så jeg kan nyde min barsel i godt vejr (dog ikke ALT for varmt&nbsp

Anmeld

23. april 2012

Lone Jakobsen

vi skal en uge til Bornholm i år. vi ville gerne ha været på netop kør selv til Italien. men valgte Bornholm først, for at se hvordan vores 5 børn klarer turen derover.

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

tager stort set aldrig  udlandet når det er sommer i danmark:-)

Det eneste tidspunkt der er godt vejr i danmark jo, det skal da nydes....

Så måske lidt sommerhus hvis vi kan finde noget billigt et par dage ligesom sidste år, og ellers dyreparker, zoo, sommerland og diverse:-)

Anmeld

23. april 2012

emsaroto

Jeg skal afsted på spejdertur 

Glæder mig helt vildt!! Det bliver uden Oskar i en uge, så selvom det er uden ham, glæder jeg mig faktisk HELT VILDT!!
Har også overvejet en tur til færøerne, men tror ikke det bliver til noget  

Anmeld

23. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ska vi ik det helt vilde i år. Har termin d3/7, så vi ska vist bare være i nærheden af et sygehus

Men mon ik vi ska låne svigerfars sommerhus, nogle dage sammen med et hold venner. Og låne min mosters sommerhus sammen med et andet hold venner. Så vi håber på en dejlig afslappende familie forøgelse frem for alt! Vh stine

Anmeld

23. april 2012

M (:

Hejsa

Hvor går turen hen i Jeres sommer?

Her skal vi et smut til Italien på kør selv. En tur i Knuthenborg og en tur i forlystelsespark.

Her er planen 18 dage i Frankrig (Chamonix, Mont Blanc og ud til kysten) og 10 dage på den store spejderlejr 2012 i Holstebro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.