Hvad tænker i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Pige2009

Frøken J. skriver:

Hvordan skal den forstås?

Ligesom nogen måske kobler af med en kop kaffe og en god bog, ser lidt tv osv., så slapper jeg af og læser 2-3 forskellige blogs. Det er hygge..

For mig er det bare støj - orker ikke at læse om andres ligegyldigheder Jeg kobler af med en god bog, men tilslutter mig klart theen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

lycly

Det siger mig absolut ingenting. Synes hverken det er godt eller plat, det får mig ikke til at læse en blog kun af den grund

Anmeld

22. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Baagøe skriver:

For mig er det bare støj - orker ikke at læse om andres ligegyldigheder Jeg kobler af med en god bog, men tilslutter mig klart theen

Nu findes der jo masser af blogs om emner, der rækker ud over babys første prut. Politik, kultur, samfundsfaglige emner, kreative sider osv. osv. At afse tid til dem er vel ikke sværere end at finde tid til at læse og skrive herinde?

Ikke fordi, jeg mener, at man må og skal læse blogs - jeg synes blot, du går lidt fejl af genren ved at opfatte den som "andre folks ligegyldigheder". Vi er til gengæld enige om, at mange blogs virker inderligt ligegyldige for alle andre end skribentens nærmeste. 

Anmeld

22. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, det er plat. Bloggens indhold bør i sig selv være en "præmie" for mig at læse. Det eneste, der kan lokke mig, er spændende emner og holdninger, skrevet i et godt og levende sprog. 

Anmeld

24. april 2012

Pige2009

Mor og meget mere skriver:

Nu findes der jo masser af blogs om emner, der rækker ud over babys første prut. Politik, kultur, samfundsfaglige emner, kreative sider osv. osv. At afse tid til dem er vel ikke sværere end at finde tid til at læse og skrive herinde?

Ikke fordi, jeg mener, at man må og skal læse blogs - jeg synes blot, du går lidt fejl af genren ved at opfatte den som "andre folks ligegyldigheder". Vi er til gengæld enige om, at mange blogs virker inderligt ligegyldige for alle andre end skribentens nærmeste. 

Jeg tænker mest på de blogs herinde Er selv på K-forum, som jeg er ret vild med

Anmeld

24. april 2012

Laulund87

MariaE skriver:

Gider absolut ikke blogs...synes det er håbløst så mange folk der vil dele alt med alle og bare det at afholde konkurrencer og div for at få folk til at læse alt det skrammel der bliver skrevet er altså bare for meget i min verden.....Har prøvet få gange at prøve at vise interesse, men nej, det er lige som big brother i tv....skrammel, alt for meget af folks liv giver jeg absolut ikke..

Min generelle holdning til blogs:-)

Enig

Læser kun med på min bedste venindes blog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.