Hvad tænker i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Anonym trådstarter

Hvad tænker i om at der er så mange konkurrencer og give aways på forskellige blogs?
Er det noget der kan være med til at få jer til at læse dem?
Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Hvad er jeres generelle mening om dette emne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvad tænker i om at der er så mange konkurrencer og give aways på forskellige blogs?
Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Giveaways får mig ikke til at læse en blog, det er sjældent jeg deltager i dem 

Anmeld

22. april 2012

MorDk

Det siger ikke mig noget som helst. Jeg følger ofte ikke med i disse blogs. joooo Superheltmor... men altså hendes blog er ikke domineret af Give aways...

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Giveaways får mig ikke til at læse en blog, det er sjældent jeg deltager i dem 

OK, men hvad er din mening om dem?

Er det fuldstændig hen i vejret at folk opretter dem?

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det siger ikke mig noget som helst. Jeg følger ofte ikke med i disse blogs. joooo Superheltmor... men altså hendes blog er ikke domineret af Give aways...

OK

Men du deltager ved hende, hvis hun har en?

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Jeg synes det er lidt noget fis. Det er for at få "faste læsere" eller i hvet fald flere tilmeldte, men det betyder absolut ikke at man så har tænkt sig at være en aktiv fast læser.

Anmeld

22. april 2012

Muffinmus

Gider absolut ikke blogs...synes det er håbløst så mange folk der vil dele alt med alle og bare det at afholde konkurrencer og div for at få folk til at læse alt det skrammel der bliver skrevet er altså bare for meget i min verden.....Har prøvet få gange at prøve at vise interesse, men nej, det er lige som big brother i tv....skrammel, alt for meget af folks liv giver jeg absolut ikke..

Min generelle holdning til blogs:-)

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes det er lidt noget fis. Det er for at få "faste læsere" eller i hvet fald flere tilmeldte, men det betyder absolut ikke at man så har tænkt sig at være en aktiv fast læser.

Hvad hvis der ikke er et krav om at være tilmeldt?

Det har jeg oplevet flere steder nu at man ikke behøver tilmelde sig som fast læser for at deltage, men blot skal lægge sin email i en kommentar, og så er man med.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Gider absolut ikke blogs...synes det er håbløst så mange folk der vil dele alt med alle og bare det at afholde konkurrencer og div for at få folk til at læse alt det skrammel der bliver skrevet er altså bare for meget i min verden.....Har prøvet få gange at prøve at vise interesse, men nej, det er lige som big brother i tv....skrammel, alt for meget af folks liv giver jeg absolut ikke..

Min generelle holdning til blogs:-)

Det er iorden at have sådan en mening, det er jo ikke alle der gider bruge tid på dem.

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvad hvis der ikke er et krav om at være tilmeldt?

Det har jeg oplevet flere steder nu at man ikke behøver tilmelde sig som fast læser for at deltage, men blot skal lægge sin email i en kommentar, og så er man med.

så kan jeg da ikke se noget galt i det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.