Hvad tænker i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad tænker i om at der er så mange konkurrencer og give aways på forskellige blogs?
Er det noget der kan være med til at få jer til at læse dem?
Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Hvad er jeres generelle mening om dette emne?

Jeg syns det er plat .. Fordi , de gør det for at få faste læsere
MEN , dem der deltager behøver jo ikke være faste læsere ..
Jeg følger med i blogs hvis det interresere mig , hvilket sker sjældent !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

så kan jeg da ikke se noget galt i det?

OK, tak for dit svar

Anmeld

22. april 2012

TeamRocket

Jeg læser en del krea blogs- men ikke nogen bestemt fast.. jeg forstår ikke de der ting man kan vinde, altså jeg ville da ikke gide købe for 300 kr i panduro for at sende det til en vildt fremmed. Har bloggere mange penge ?

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

OK, men hvad er din mening om dem?

Er det fuldstændig hen i vejret at folk opretter dem?

Mange af de giveaways er for at få faste læsere, og det bryder jeg mig ikke om. Folk skal have lov til at oprette alle de giveaways som de vil 

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

De blogs jeg læser, er ikke domineret af give aways og det passer mig fint! Jeg læser to sådan nogenlunde fast, og den ene har jeg slet ikke set give aways på og den anden er der en sjælden gang noget... Jeg har deltaget et par gange, men det er ikke derfor jeg læser hendes blog, det er fordi jeg synes hun skriver sjovt

Jeg har set et par stykker, hvor jeg lidt tænker, at det er fuldstændig ligegyldige ting, der bliver udlodet, blandt andet en hvor det var en bluse, og jeg tænkte, at det vist var en hun ikke selv gad bruge mere... Det synes jeg er latterligt!

Anmeld

22. april 2012

Dinna88

Jeg er noget så ligeglad. 

Anmeld

22. april 2012

4kløver

Jeg læser lidt på 2. Begge er bruger herind og kun fordi jeg vil læse hvordan de små pus har det.
Det med man kan vinde har jeg ikke fattet hvordan man gør..gg.
Tror ikke jeg selv kunne finde på lave en.

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad tænker i om at der er så mange konkurrencer og give aways på forskellige blogs?
Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Jeg læser faktisk aldrig blogs. Hvordan finder I tiden til det? Min prioritering er helt anderledes

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Synes i det er plat?
Deltager i selv i dem?

Jeg synes give aways bør være det de kaldes. En give-away. Man giver jo ikke noget væk, når man opstiller betingelser for at deltage. AT man skal tilmelde sig som fast læser, at man skal reklamerer for give-awayen på sin blog osv.. Så synes jeg det er en konkurrence og ikke give-away. Jeg har selv gjort det i tidernes morgen, men blev "klogere". Hehe

Synes det er en ringe måde at lokke læsere til på, for hvad får man ud af det? Halvdelen af de der deltager vender aldrig tilbage, men tilmelder sig kun for at deltage i "give awayen" (konkurrencen).

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

Baagøe skriver:

Jeg læser faktisk aldrig blogs. Hvordan finder I tiden til det? Min prioritering er helt anderledes

Hvordan skal den forstås?

Ligesom nogen måske kobler af med en kop kaffe og en god bog, ser lidt tv osv., så slapper jeg af og læser 2-3 forskellige blogs. Det er hygge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.