så det slut :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Misscbn

Michella-Malou skriver:

nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre..
men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

det jeg ked af at høre. men hvis det har gået så dårligt, er det nok for det bedste

det er helt klart det bedste..
er os mere glad nu.. skal have en kæreste der er voksen

Anmeld

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

blankholm skriver:

taak

Anmeld

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Laijona Äiti skriver:

Du får en stor  krammer herfra.

taak

Anmeld

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Chellepigen1992 skriver:

En kæmpe krammer til dig smukke

Håber snart du er oven på igen

Du må endelige skrive hvis du har behov for at snakke om det.

taak smukke.. er nu rimelig meget på toppen igen det var kun lige i søndags det gjorde lidt ondt lige da jeg havde gjort det

Anmeld

24. april 2012

Chelle92

Michella-Malou skriver:

taak smukke.. er nu rimelig meget på toppen igen det var kun lige i søndags det gjorde lidt ondt lige da jeg havde gjort det

Så lidt smukke, okey lyder godt at du er ved at være på toppen igen.

Anmeld

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Chellepigen1992 skriver:

Så lidt smukke, okey lyder godt at du er ved at være på toppen igen.

ja nu vil jeg bare gerne flyt ind nær københavn..

Anmeld

24. april 2012

Muhmi

Michella-Malou skriver:

nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre..
men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..

Kram til dig...

Men husk at du er ung.. Ja jeg ved det er mega nederen at få at vide, men nyd tiden, find dig en ny hobby, drik dig hammerlam med tøsserne, vær dig selv og prøv at finde de positive ting ved at være alene

Og igen, jeg ved godt det er irriterende at få at vide, kender det fra dengang jeg selv var 19.. Men nogle af de bedste tider er fra det punkt at man er kommet over tabet og skal til at komme op igen, endnu stærkere end før...

Men jeg ved også hvor ondt det gør at miste og især den man regnede med man skulle bruge sit liv sammen med..

Anmeld

24. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Kram til dig...

Men husk at du er ung.. Ja jeg ved det er mega nederen at få at vide, men nyd tiden, find dig en ny hobby, drik dig hammerlam med tøsserne, vær dig selv og prøv at finde de positive ting ved at være alene

Og igen, jeg ved godt det er irriterende at få at vide, kender det fra dengang jeg selv var 19.. Men nogle af de bedste tider er fra det punkt at man er kommet over tabet og skal til at komme op igen, endnu stærkere end før...

Men jeg ved også hvor ondt det gør at miste og især den man regnede med man skulle bruge sit liv sammen med..

taak ja heldigvis er jeg ikke så gammel..
ja det gjorde lidt ondt i søndags efter jeg havde gjort det forbi, men idag har jeg det nu fint nok.. skal os ud og hygge her den 27 maj.. glæder mig helt vildt.. bliver så dejligt, nu vil jeg bare gerne starte på et nyt liv, flytte væk fra den her by jeg bor i nu også tætter ind til københavn..

Anmeld

24. april 2012

Chelle92

Michella-Malou skriver:

ja nu vil jeg bare gerne flyt ind nær københavn..

Kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.