Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Na-Wi skriver: Ej hvor sjovt at blive husket hehe.. Det er godt der ikke er børn med i det, det er virkelig hårdt at skulle til at dele dem .. Jeg håber du kommer hurtigt over det her, nu skal du bare sørge for at bruge dine veninder så meget som du nu kan.. Det hjalp mig rigtig meget..
Ej hvor sjovt at blive husket hehe.. Det er godt der ikke er børn med i det, det er virkelig hårdt at skulle til at dele dem ..
Jeg håber du kommer hurtigt over det her, nu skal du bare sørge for at bruge dine veninder så meget som du nu kan.. Det hjalp mig rigtig meget..
jaa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michella-Malou skriver: nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre.. men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..
nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre.. men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..
Det er aldrig sjovt at bryde op, men der er heldigvis lys på den anden side
rikkeregnbue skriver:
Baagøe skriver: Det er aldrig sjovt at bryde op, men der er heldigvis lys på den anden side
Joyce1986 skriver: Ville ikke smutte uden lige at sende en masse Håber du kommer hurtigt ovenpå, det er sku aldrig sjovt.
Ville ikke smutte uden lige at sende en masse Håber du kommer hurtigt ovenpå, det er sku aldrig sjovt.
det jeg ked af at høre. men hvis det har gået så dårligt, er det nok for det bedste
Du får en stor krammer herfra.
En kæmpe krammer til dig smukke
Håber snart du er oven på igen
Du må endelige skrive hvis du har behov for at snakke om det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128