så det slut :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.225 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. april 2012

MorTilEn2013Dreng

nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre..
men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Miss Church

Du skal lige have en krammer 

Håber det bedste for dig! 

Anmeld

22. april 2012

Kongmulle

Jeg skynder mig også lige at sende en stor krammer brud er bare altid hårde!

Anmeld

22. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss Church skriver:

Du skal lige have en krammer 

Håber det bedste for dig! 

taaak det har jeg brug for

Anmeld

22. april 2012

Muffin_girl

Michella-Malou skriver:

nu gik jeg helt fra min forlovet. efter han flyttede sine ting her i torsdags kunne jeg bare ikke magte det mere. det er gået ned af bakke et stykke tid og bare aldrig blev bedre..
men øv hvor er det hårdt troede jo det var ham jeg skulle leve resten af mit liv med.. men sådan skulle det ikke gå..

Du skal da lige have en krammer ... 

Anmeld

22. april 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Du skal da lige have en krammer ... 

taak har jeg brug for..
for det er vikelig hårdt

Anmeld

22. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Kongmulle skriver:

Jeg skynder mig også lige at sende en stor krammer brud er bare altid hårde!

taak ja det er super hårdt

Anmeld

22. april 2012

Na-Wi

Har selv lige været igennem en hård omgang hvor vores forhold på over 5 år gik i stykker, så ved hvordan det er.. Nu her nogle måneder efter, er jeg helt oven på igen, har fået en sød kæreste og styr på alle de praktiske ting.. Nu føler du nok at alt er lort, men inden du har set dig om har du det fantastisk igen..

Har i børn sammen ? Hvis der er noget du er i tvivl om mht alt det praktiske så skriv til mig.. Vil meget gerne hjælpe dig

Stort kram herfra

Anmeld

22. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Na-Wi skriver:

Har selv lige været igennem en hård omgang hvor vores forhold på over 5 år gik i stykker, så ved hvordan det er.. Nu her nogle måneder efter, er jeg helt oven på igen, har fået en sød kæreste og styr på alle de praktiske ting.. Nu føler du nok at alt er lort, men inden du har set dig om har du det fantastisk igen..

Har i børn sammen ? Hvis der er noget du er i tvivl om mht alt det praktiske så skriv til mig.. Vil meget gerne hjælpe dig

Stort kram herfra

ja det super hårdt. læste det godt for nogle måneder siden det med dig..

nej heldigvis ingen børn hvis man kan sige det sådan..

Anmeld

22. april 2012

Na-Wi

Michella-Malou skriver:

ja det super hårdt. læste det godt for nogle måneder siden det med dig..

nej heldigvis ingen børn hvis man kan sige det sådan..

Ej hvor sjovt at blive husket hehe.. Det er godt der ikke er børn med i det, det er virkelig hårdt at skulle til at dele dem ..

Jeg håber du kommer hurtigt over det her, nu skal du bare sørge for at bruge dine veninder så meget som du nu kan.. Det hjalp mig rigtig meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.