profesionelle billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

vi er en af dem der tager naturlige billeder ved fotografen hvorfor ved jeg ikke

men jeg holder meget af de billeder hvor man sætter børne ind i en rolle så længe børne hygger sig jamen så kan jeg ikke se noget galt i det for det er jo fantastiske billeder og de bliver jo super søde syntes jeg

jeg kan bare ikke forstå det, for de er jo søde i forevejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg kan godt forstå dig  Jeg syntes de er super søde de billeder, som fotografen laver - f.eks. de eksempeler du gav med en kurv og englevinger, men det er ikke noget jeg ville kunne finde på med min datter. Der kan jeg godt forstå det unaturlige. 

Vi har selv været til en professionel fotograf i sommers, men det var fordi min svigermor fyldte 50, og det skulle være noget særligt 

Vi fik taget omkring 120 billeder og udvalgte så det bedste! Resultatet er her:  https://www.baby.dk/debat/127541pi1/ordet-er-frit/2-time-tilbage----dam-dam-dam--se-lige-et-perfekt-billede.aspx

Ud af de billeder vi fik taget, så sidder Isabella med sin bold, en bamse, sut og har lidt forskelligt tøj på - og så et par stykker uden tøj som ovennævnte billede 

Dette billede synes jeg nu heller ikke som sådan er unaturligt. Ja det er opstillet, men baby er stadig bare baby og ikke klædt ud som engel eller andet underligt.

Anmeld

22. april 2012

B&J

Anonym skriver:

jeg kan bare ikke forstå det, for de er jo søde i forevejen.

ja det er de men der for er de jo søde i forvejen når sådan nogle billeder bliver taget...

Anmeld

22. april 2012

Zeus

Jeg har ikke selv fået taget proffesionelle billeder af pigerne, men jeg elsker de såkaldte "unaturlige" billeder.. Synes det er SÅ søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.