Anonym skriver:
Okay. Så er det måske en trend fotograferne har startet og nogle kan lide det, andre ikke.
Jeg synes det er en super sød idé med en bog, men en baby behøver ikke bare ligge på et tæppe. Jeg tager mange billeder af mit barn og han finder på mange sjove ting at lave i stuen, fordi han kan flere ting for hver måned og leger anderledes med sit legetøj.
Baby udvikler sig og kan flere og flere ting som man kan få taget billede af. Jeg tror bare jeg har svært ved at se hvordan det er at se udviklingen når baby bliver placeret som man synes.
Du tager sikkert en masse dejlige billeder derhjemme. Og jeg mener bestemt at disse billeder er meget mere værd og viser babys udvikling.
Men mit spørgsmål kan måske besvares med at det er en smagssag? Fotograferne laver opstillingerne og så synes man om det eller ej.
ja det er nok en smags sags
og jo vi tager MASSER af billeder herhjemme og JO de er mere natulige og DEM får han også i en BOG 
Men det vil jo ALTID være unaturligt at få taget billeder af sit barn i et fotostudie så, da det er i uvante omgivelser og de skal jo placeres på en aller anden måde for at man kan fotografere dem
og tror nu bestemt at vores søn synes det er lidt federe at han får noget at kigge på/lege med når han skal fotograferes
det er ikke for at han skal se hvordan han udvikler sig i forhold til sin udvikling men i forhold til hans krops og ansigtstræk udvikling
nu får du lov at se nogle af vores "unaturlige billeder"
og jeg synes både det er sjovt og sødt og jeg er super glade for dem - netop fordi de er anderledes end alle vores hverdagsbilleder 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld