Anonym skriver:
Okay. Så er det måske en trend fotograferne har startet og nogle kan lide det, andre ikke.
Jeg synes det er en super sød idé med en bog, men en baby behøver ikke bare ligge på et tæppe. Jeg tager mange billeder af mit barn og han finder på mange sjove ting at lave i stuen, fordi han kan flere ting for hver måned og leger anderledes med sit legetøj.
Baby udvikler sig og kan flere og flere ting som man kan få taget billede af. Jeg tror bare jeg har svært ved at se hvordan det er at se udviklingen når baby bliver placeret som man synes.
Du tager sikkert en masse dejlige billeder derhjemme. Og jeg mener bestemt at disse billeder er meget mere værd og viser babys udvikling.
Men mit spørgsmål kan måske besvares med at det er en smagssag? Fotograferne laver opstillingerne og så synes man om det eller ej.
Jeg kan godt forstå dig
Jeg syntes de er super søde de billeder, som fotografen laver - f.eks. de eksempeler du gav med en kurv og englevinger, men det er ikke noget jeg ville kunne finde på med min datter. Der kan jeg godt forstå det unaturlige.
Vi har selv været til en professionel fotograf i sommers, men det var fordi min svigermor fyldte 50, og det skulle være noget særligt 
Vi fik taget omkring 120 billeder og udvalgte så det bedste! Resultatet er her: https://www.baby.dk/debat/127541pi1/ordet-er-frit/2-time-tilbage----dam-dam-dam--se-lige-et-perfekt-billede.aspx
Ud af de billeder vi fik taget, så sidder Isabella med sin bold, en bamse, sut og har lidt forskelligt tøj på - og så et par stykker uden tøj som ovennævnte billede 
Anmeld