Når du er alene hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

ano14316

Laijona Äiti skriver:

J eg er iaften,  alene hjemme, kæresten er til fødselsdag og jeg plejer, at at lave noget i weekenden men liige idag er jeg bare så træt at jeg bare ikke gider noget aktivt. (er gravid i uge 31+)

Så nu sidder jeg på computeren og surfer lidt, ser tv, spiser sandwich og er på baby.dk - Hvad får i en lørdag aften til at gå med, HELT ALENE?

bare nysgerrig

Rydder op i køkkenskuffer og bager rugbrød...

Jeg er godt nok ikke alene, men Diablo 3 betaen er blevet frigivet.. såååå så godt som

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

MLT

Jeg er næsten lige kommet hjem, og manden tog ind på hans arbejde for at få styr på nogen ting, og Emma sover som en sten...
Jeg har været på arbejde fra 10:00-20:30 i dag, så jeg er bare træt i kroppen.. Jeg har sat mig foran computeren, og her sidder jeg endnu, og prøver at tage mig sammen til at rykke mig videre op i sengen 

Anmeld

21. april 2012

Svenne

Jeg er også alene hjemme. Men efter en lang og hård uge nyder jeg det egentligt bare. Har slæbt dynen med ind i sofaen og så ser jeg boksning med Patrick Nielsen
Jeg burde egentlig arbejde, men jeg kan bare ikke tage mig sammen! Det må blive i morgen (hvilket jeg sjovt nok også sagde i går )

Anmeld

21. april 2012

Sesse89

Godt nok har jeg kæresten siddene på venstre side og en snorkene datter liggende i højre side af sofaen men alene føler jeg mig sku lidt alligevel

Jeg sidder og spekuler på hvordan jeg bedst muligt kan skaffe 7400kr så jeg kan genoptage mit kørekort forløb og om hvor vidt banken vil indville (staves?) i at forhøje min/vores kassekredit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.