Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er tit alene om aftenerne, så det er ikke særlig specielt for mig
Dog idag er lidt specielt! Jeg er ude hos min mor og far 'på landet', for at passe hund og hus weekenden over mens de er til konfirmation i weekenden. Det er fint nok, meeeeeeen ... GISP! Jeg har rimelig meget glemt hvor uhyggeligt og ikke-særlig-sjovt det kan være at være alene i et stort hus. Min datter sover, så det er kun mig og hunden der sidder her i stuen.... Og jeg tror bestemt ikke det bliver bedre at jeg lige om lidt sætter mig til at se første del af 'Luftkastellet der blev sprængt'
Jeg føler mig meget tryggere i min lejlighed inde på mørke Nørrebro som ovenikøbet er i den farlige ende af Nørrebro. Haha
sne190810 skriver: Jeg er tit alene om aftenerne, så det er ikke særlig specielt for mig Dog idag er lidt specielt! Jeg er ude hos min mor og far 'på landet', for at passe hund og hus weekenden over mens de er til konfirmation i weekenden. Det er fint nok, meeeeeeen ... GISP! Jeg har rimelig meget glemt hvor uhyggeligt og ikke-særlig-sjovt det kan være at være alene i et stort hus. Min datter sover, så det er kun mig og hunden der sidder her i stuen.... Og jeg tror bestemt ikke det bliver bedre at jeg lige om lidt sætter mig til at se første del af 'Luftkastellet der blev sprængt' Jeg føler mig meget tryggere i min lejlighed inde på mørke Nørrebro som ovenikøbet er i den farlige ende af Nørrebro. Haha
Det at høre "liv" hele tiden i byen kan jeg godt følge dig i er lidt trygt - fremfor et stort mørkt hus.
Laijona Äiti skriver: Det at høre "liv" hele tiden i byen kan jeg godt følge dig i er lidt trygt - fremfor et stort mørkt hus.
Ja.!
Også mest fordi her er virkelig bare så stort og mørkt. Det er 3-etagers hus samt have og gård.
sne190810 skriver: Ja.! Også mest fordi her er virkelig bare så stort og mørkt. Det er 3-etagers hus samt have og gård.
Tænk du tør se den der film...
Jeg er på en måde også alene hjemme idag (min datter sover og kæresten snorker på sofaen ) Jeg har bare kigget com og har lige slået over på dr1 for at se "luftkastellet der blev sprængt"
Så spiser jeg mig tyk og fed Fast food , chips , sodavand osv. foran computer eller fjernsyn :b Haha
Laijona Äiti skriver: Jeg måtte være snu og vente med at spise min sandwich til kæresten var gået, ellers VED jeg at ha havde spist den halve, han elsker bare at dele mad, især min.
Jeg måtte være snu og vente med at spise min sandwich til kæresten var gået, ellers VED jeg at ha havde spist den halve, han elsker bare at dele mad, især min.
Jeg køber det også først efter han er taget afsted... Han er også rigtig god til at "dele", men det er nu mest mine drikkevarer han snupper.. Har jeg lige hældt et glas et eller andet op så kan jeg ligeså godt forberede mig på at fylde det op igen lige bagefter for han snupper det og drikker helst det hele....
Jeg eeelsker at være alene (okay, helt alene er jeg aldrig, men når jeg og de to børn, to marsvin og hundene er alene elsker jeg det! ) jeg hygger med film, slik, lange bade, bøger, og så har mig og den store pige en 'dårlig' vane med at når far ikke er hjemme- kan hun jo liiige hugge hans plads i sengen og så kan man jo liiiige spise lidt slik, se disney film og være lidt for længe oppe og efterfølgene snorke sammen fordi man har snakket den halve nat. Haha
Jeg har også været barnlig nok til at bygge et pudefort... Alene velogmærket
Maja_4000 skriver: Så spiser jeg mig tyk og fed Fast food , chips , sodavand osv. foran computer eller fjernsyn :b Haha
Hehe det er vist manges opskrift på en alene-hjemme-aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128