Når du er alene hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. april 2012

lio

J eg er iaften,  alene hjemme, kæresten er til fødselsdag og jeg plejer, at at lave noget i weekenden men liige idag er jeg bare så træt at jeg bare ikke gider noget aktivt. (er gravid i uge 31+)

Så nu sidder jeg på computeren og surfer lidt, ser tv, spiser sandwich og er på baby.dk - Hvad får i en lørdag aften til at gå med, HELT ALENE?

bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Clisolka

Laijona Äiti skriver:

J eg er iaften,  alene hjemme, kæresten er til fødselsdag og jeg plejer, at at lave noget i weekenden men liige idag er jeg bare så træt at jeg bare ikke gider noget aktivt. (er gravid i uge 31+)

Så nu sidder jeg på computeren og surfer lidt, ser tv, spiser sandwich og er på baby.dk - Hvad får i en lørdag aften til at gå med, HELT ALENE?

bare nysgerrig

Uha nu er det ikke så tit jeg er alene hjemme. Sidste gang satte jeg en film på og hyggede efter Isabella var lagt. Så nød jeg at være alene 

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

Laijona Äiti skriver:

bare nysgerrig

Jeg plejer at købe slik, lave et lækkert fodbad i stuen imens jeg ser en lejet tøsefilm..

Og før min 1.fødte kom til verden var dette inkl en chinaboks fra den lokale china-biks..

Anmeld

21. april 2012

lio

Babymor2010 skriver:

Uha nu er det ikke så tit jeg er alene hjemme. Sidste gang satte jeg en film på og hyggede efter Isabella var lagt. Så nød jeg at være alene 

Jeg falder helt klart i søvn hvis jeg sætter en film på... Er falder om efter aftensmad de sidste aftener...  gaab

Men at se en film alene er super, så bestemmer man selv hvilken en

Anmeld

21. april 2012

lio

marius' mor skriver:

Jeg plejer at købe slik, lave et lækkert fodbad i stuen imens jeg ser en lejet tøsefilm..

Og før min 1.fødte kom til verden var dette inkl en chinaboks fra den lokale china-biks..

yes, selvforkælelse er SÅ skønt når man hygger alene..  

Anmeld

21. april 2012

Masig

Laijona Äiti skriver:

bare nysgerrig

Jeg er også alene idag.... har lige spist en god portion junkfood (får jeg normalt ikke lov til af kæresten så det skal nydes mens han er ude hehe)... Så sidder jeg ellers bare og zapper lidt rundt på fjernsynet og surfer lidt på computeren... Bliver nok til en lille aftentur med hunden senere hvis ikke det vælter ned med vand...

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

vildt hyggeligt..

Anmeld

21. april 2012

lio

Masig skriver:

Jeg er også alene idag.... har lige spist en god portion junkfood (får jeg normalt ikke lov til af kæresten så det skal nydes mens han er ude hehe)... Så sidder jeg ellers bare og zapper lidt rundt på fjernsynet og surfer lidt på computeren... Bliver nok til en lille aftentur med hunden senere hvis ikke det vælter ned med vand...

Jeg måtte være snu og vente med at spise min sandwich til kæresten var gået, ellers VED jeg at ha havde spist den halve, han elsker bare at dele mad, især min.

Anmeld

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Læsere en god bog! Og bare nyder freden! Vh stine

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

Jeg har lige spillet lidt Sims3  hahahaha

Og nu skal jeg igang med at øve teksten på sangen Seed 2.0, som jeg skal spille med Jam B på fredag
Har rimelig travlt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.