Er du bange for tordenvejr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

M (:

Lykke86 skriver:

Ja er pisse bange for det!! Da jeg var lille, var jeg egentlig ligeglad med det, men en af mine gamle klassekammeraters far, blev ramt af et, da han stod som publikum til sin søns fodboldkamp. Det gik ind gennem hans pegefinger og ud gennem storetåen! En anden blev også ramt, de overlevede heldigvis begge to, men med varige mén.. En anden gang, var jeg hos en veninde og vi kunne se lynet ramte noget og gik i brand. Det var et hus, der lå lige ved siden af tankstationen (godt det ik ramte den)..
Og da jeg var i lære som maler, gik jeg alene i et parcelhus kvarter. Da jeg sku hjem, gik jeg (sjovt nok) ud af døren og huset lige ved siden af, blev ramt. Jeg var ved at DØ af chok og fløj ind igen.. Jeg blev til jeg kunne trække vejret igen og gik ud igen. Det samme skete så IGEN!! Det ramte naboens tag igen og jeg stod så indenfor igen :/ jeg skulle jo hjem, så jeg løb som en sindsyg hele vejen ned til bussen (1.5km) men overlevede

Synes det er imponerende flot at kigge på og er jo egentlig ik bragene, jeg er bange for, men de gør det måske alligevel lidt mere faretruende..

Wauw, forstår sgu godt, at du ikke er helt tryg ved det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Inspireret af en anden tåd, så synes jeg vi skal se, hvor mange af os der er bange for tordenvejret.

Jeg vil ærligt indrømme at jeg er bange for det  Jeg er parat til at gemme mig under sengen hvis det er tordenvejr.... 

Jeg syntes at det er smukt...men hold da kæft hvor er jeg bare bange for det. Som i virkelig bange. Men heldigvis var tordenvejret i dag slet ikke oppe over her hvor jeg bor. Det var længere væk. Så er jeg ikke helt så bange.

Anmeld

21. april 2012

Ciss

Babymor2010 skriver:

Inspireret af en anden tåd, så synes jeg vi skal se, hvor mange af os der er bange for tordenvejret.

Jeg vil ærligt indrømme at jeg er bange for det  Jeg er parat til at gemme mig under sengen hvis det er tordenvejr.... 

Jeg har stemt blankt, da jeg vel ikke hader det, ikke er bange heller, men lettere anspændt og lidt ekstra opmærksom. Der er nogen instinkter i gang i tordenvejr. Samtidig synes jeg også, at det er lidt praktfuldt, at naturen viser sin magt. Selvom vi har tæmmet det meste, så er der ting vi ikke kan kontrollere, og som stadig er vild natur. Det synes jeg er herligt!

Anmeld

21. april 2012

Janni.

Jeg elsker tordenvejr, dog vil jeg helst at det er mørkt når det lyner. Synes nemlig det er så smukt at se på. 

Men det er jo en smagssag. 

Anmeld

21. april 2012

JH12

Jeg har stemt "nej - synes det er smukt" det er dog med nogle forbehold, da jeg er opdraget med at alt elektronik skal slukkes når det torner og lyner..
Jeg slukker de fleste stikkontakter for en sikkerheds skyld, men ser jeg fjersyn forbliver det tændt, hører jeg radio forbliver den tændt.. Men jeg tænder gerne nogle sterinlys istedet for alm. lys.

Men synes det er hyggeligt, at kigge ud af vinduet og de hvordan det lyner, og ellers er det også bare enormt hyggeligt at ligge inde i sengen og lytte , og tælle hvor tæt de slår op/ned.

Anmeld

21. april 2012

Jonatansmor

Nix, elsker tordenvejr. Hjemmelavet kakao og tordenvejr i vinduet

Anmeld

21. april 2012

Maise86

Uh mangler lidt svarmuligheden, der hedder noget med er ikke bange men er heller ikke vild med det

Anmeld

21. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg har været mere bange for, men jeg er det stadig når det kommer tæt på..

Da jeg flyttede hjemmefra, begyndte jeg at forberede mig når jeg kunne se det i vejrudsigten. Købte kakao og flødeskum og lidt kage, og så sad jeg der i min lille bitte lejlighed og hyggede mig.. Tror det hjalp rigtig meget, at jeg begyndte at associere det med noget hyggeligt

Anmeld

21. april 2012

MorEllen

JulieE skriver:

Jeg eeelsker tordenvejr.. Det er både msukt og fascinerende!!! Generelt synes jeg vejret, når det er ekstremt vejr. Snestorme, sommerstorme, tordenvejr osv... synes det er så fantastisk 

Helt enig med dig Det er så facinerende. Også er det jo smadder hyggeligt at sidde indenfor og drikke varm kakao mens det tordner udenfor

Anmeld

21. april 2012

wamse

Jeg synes det er super hyggeligt med tordenvejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.