Er du bange for tordenvejr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Chraz

Jeg er helt tosset med tordenvejr! Især hvis der lyner rigtig meget.- Så kan jeg sagtens finde påat sætte mig i vinduet og bare kigge på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Clisolka

JulieE skriver:

Jeg eeelsker tordenvejr.. Det er både msukt og fascinerende!!! Generelt synes jeg vejret, når det er ekstremt vejr. Snestorme, sommerstorme, tordenvejr osv... synes det er så fantastisk 

Det er nemlig smukt og fascinerende - jeg kan sagtens stå og kigge på afstand, indtil de store brag kommer 

Snevejr - love it! Altså de dage, hvor jeg ikke pendler med dsb 

Anmeld

21. april 2012

morbibi

Babymor2010 skriver:

Inspireret af en anden tåd, så synes jeg vi skal se, hvor mange af os der er bange for tordenvejret.

Jeg vil ærligt indrømme at jeg er bange for det  Jeg er parat til at gemme mig under sengen hvis det er tordenvejr.... 

Jeg har stemt næhh - men må indrømme, at det ikke altid har været sådan. Jeg har haft en frygtelig angst for torden og lyn, men har arbejdet kognitivt med mig selv, for at komme over det og det er simpelthen så dejligt afslappende nu

Anmeld

21. april 2012

JulieE

Babymor2010 skriver:

Det er nemlig smukt og fascinerende - jeg kan sagtens stå og kigge på afstand, indtil de store brag kommer 

Snevejr - love it! Altså de dage, hvor jeg ikke pendler med dsb 

Ja.. snevejr er fedt, når man ikke skal med offentlige transportmidler 

Anmeld

21. april 2012

Camillakn

Syntes helt klart det er et blandet svar fra min side, Det er vidunderligt smukt og elsker at se pådet. Men samtidig oplever jeg at adrenalinen pumper igennem mig hvis jeg står udenfor og kigger på det. 

Og det er helt klart en lille form for nervøsitet og frygt for torden og lyn der ligger og ulmer..

Anmeld

21. april 2012

Røverdatter

Jeg synes virkelig det er hyggeligt. Dér hvor der var det vilde lyn og torden synes jeg da det var ret vildt, men blev ikke bange - det var bare ret ekstremt vejr

Men jeg er generelt vild med ekstremt vejr, synes det er fedt hvad naturen er i stand til - så kan vi virkelig føle hvor små vi er

Anmeld

21. april 2012

M (:

Herhjemme i Danmark er jeg ikke bange så længe jeg kan vælge at blive inde.

Da jeg derimod boede i Bangkok (i 3 mdr.), var jeg noget nervøs ved det, da tordenvejr dernede er ret voldsomt og altid er meget tæt på..

Jeg oplevede en gang, at lynet slog ned i vores vindue (var heldigvis ikke hjemme), så efterfølgende var jeg ret angst for at sove i tordenvejr, da sengen stod få meter fra vinduet - og der var ikke mulighed for at flytte den.. 

Få uger efter slog endnu et lyn ned i vingen på flyet under en kort indrigsflyvning. Der skete heldigvis ingenting (og stewardesserne var ualmindeligt rolige ved situationen), men derfor synes jeg stadig det var en liiiiidt for vild oplevelse efter min smag.. 

Anmeld

21. april 2012

Kay

elsker torden vejr... syntes det er smukt og hyggeligt

Anmeld

21. april 2012

Lusi

Ja er pisse bange for det!! Da jeg var lille, var jeg egentlig ligeglad med det, men en af mine gamle klassekammeraters far, blev ramt af et, da han stod som publikum til sin søns fodboldkamp. Det gik ind gennem hans pegefinger og ud gennem storetåen! En anden blev også ramt, de overlevede heldigvis begge to, men med varige mén.. En anden gang, var jeg hos en veninde og vi kunne se lynet ramte noget og gik i brand. Det var et hus, der lå lige ved siden af tankstationen (godt det ik ramte den)..
Og da jeg var i lære som maler, gik jeg alene i et parcelhus kvarter. Da jeg sku hjem, gik jeg (sjovt nok) ud af døren og huset lige ved siden af, blev ramt. Jeg var ved at DØ af chok og fløj ind igen.. Jeg blev til jeg kunne trække vejret igen og gik ud igen. Det samme skete så IGEN!! Det ramte naboens tag igen og jeg stod så indenfor igen :/ jeg skulle jo hjem, så jeg løb som en sindsyg hele vejen ned til bussen (1.5km) men overlevede

Synes det er imponerende flot at kigge på og er jo egentlig ik bragene, jeg er bange for, men de gør det måske alligevel lidt mere faretruende..

Anmeld

21. april 2012

B&J

jeg hader når det lyner og det er meget tæt på det har jeg oplevet 3 gange i mit liv og der var jeg så bange at jeg næsten græd og rystede og ja alt....

men heldig vis er det sjælden det sker ellers har jeg okay med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.