Ja er pisse bange for det!! Da jeg var lille, var jeg egentlig ligeglad med det, men en af mine gamle klassekammeraters far, blev ramt af et, da han stod som publikum til sin søns fodboldkamp. Det gik ind gennem hans pegefinger og ud gennem storetåen! En anden blev også ramt, de overlevede heldigvis begge to, men med varige mén.. En anden gang, var jeg hos en veninde og vi kunne se lynet ramte noget og gik i brand. Det var et hus, der lå lige ved siden af tankstationen (godt det ik ramte den)..
Og da jeg var i lære som maler, gik jeg alene i et parcelhus kvarter. Da jeg sku hjem, gik jeg (sjovt nok) ud af døren og huset lige ved siden af, blev ramt. Jeg var ved at DØ af chok og fløj ind igen.. Jeg blev til jeg kunne trække vejret igen og gik ud igen. Det samme skete så IGEN!! Det ramte naboens tag igen og jeg stod så indenfor igen :/ jeg skulle jo hjem, så jeg løb som en sindsyg hele vejen ned til bussen (1.5km) men overlevede
Synes det er imponerende flot at kigge på og er jo egentlig ik bragene, jeg er bange for, men de gør det måske alligevel lidt mere faretruende..
Anmeld