Er du bange for tordenvejr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du bange for tordenvejr??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.815 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Clisolka

Inspireret af en anden tåd, så synes jeg vi skal se, hvor mange af os der er bange for tordenvejret.

Jeg vil ærligt indrømme at jeg er bange for det  Jeg er parat til at gemme mig under sengen hvis det er tordenvejr.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Inspireret af en anden tåd, så synes jeg vi skal se, hvor mange af os der er bange for tordenvejret.

Jeg vil ærligt indrømme at jeg er bange for det  Jeg er parat til at gemme mig under sengen hvis det er tordenvejr.... 

Jeg må ærlig indrømme , at sidste gang der var tordenvejr her , tog jeg det ikke så tungt som jeg gjorde forrige gang 

Tror det kommer meget an på hvor voldsomt det er ..

Forrige gang , boede vi helt oppe på toppen af en stor bakke , og vi kunne se udover byen og havnen , og så var der et lyn der slog ned i en mast nede ved havnen , som altså ikke lå særlig langt væk .. ! Vi boede på 1 sal. og jeg tog hunden under armen og LØB ned i kælderen 

Anmeld

21. april 2012

ano14316

Babymor2010 skriver:

nej, er bestemt ikke bange for det, jeg synes det er fedt når det tordner og lyner...

Har også engang lagt en del billeder ind her af et tordenvejr imens det var over os..

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Ja panisk angst!

Anmeld

21. april 2012

Laura.

Normalt, så er jeg lidt ligeglad for tordenvejr, men hvis det er lige op over en og der kommer nogle gigante store brag, så kan jeg dæleme godt blive bange..

Anmeld

21. april 2012

Mimic

elsker når det lyner tordner, synes det er så smukt og luften bliver så dejlig frisk af det..

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

Har stemt nej det er smukt ...

Men ville nu gerne bytte smukt ud med hyggeligt, fordi man kan ikke rigtig se tordenvejr, medminde der er lyn

Anmeld

21. april 2012

Nolle

Stemte blankt .

Da det virklige går an på hvad få et hurmør jeg er i. 

Men synes nu det meget hyggeliget når jeg i det gode hurmør, især når jeg nede ved min far ( sydarika ) . 

Anmeld

21. april 2012

JulieE

Jeg eeelsker tordenvejr.. Det er både msukt og fascinerende!!! Generelt synes jeg vejret, når det er ekstremt vejr. Snestorme, sommerstorme, tordenvejr osv... synes det er så fantastisk 

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Jeg må ærlig indrømme , at sidste gang der var tordenvejr her , tog jeg det ikke så tungt som jeg gjorde forrige gang 

Tror det kommer meget an på hvor voldsomt det er ..

Forrige gang , boede vi helt oppe på toppen af en stor bakke , og vi kunne se udover byen og havnen , og så var der et lyn der slog ned i en mast nede ved havnen , som altså ikke lå særlig langt væk .. ! Vi boede på 1 sal. og jeg tog hunden under armen og LØB ned i kælderen 

Ja det kommer meget an på hvor voldsomt det er. F.eks. de små lyn siger mig ikke noget, men de store brag = 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.