Først og fremmest vil jeg sige, jeres barn jeres valg, og hvis du ikke har det godt med det, så skal du ikke gøre det!
Men når det så er sagt, så kunne det jo være, at hun ville få en skøn oplevelse ud af, at blive passet hos bedsteforældrene, med mindre de har en stor bidsk hund, storryger eller andet, som du ikke vil udsætte dit barn for!
Men hvad er årsagen til, at du ikke vil have hende passet ude? Jeg har en veninde der havde rigtig svært ved at få passet deres datter, fordi hun selv havde lidt af voldsom hjemve... Men da hun først havde prøvet det, var det slet ikke så slemt, fordi datteren hyggede sig, og var på intet tidspunkt ked af det...
Jeg tænker lidt, hvordan skal din datter selv kunne give udtryk for, at hun gerne vil overnatte hos bedsteforældrene, hvis hun aldrig har prøvet det?
Men måske et tidspunkt, hvor I ikke sådan lige kan komme og hente hende, hvis det er problemer ikke er det bedste at teste det på, hvis I skulle få lyst til at teste det

Hvis du har det bedst med, at din datter bliver passet i hjemmet, så skal du ikke give dig, fordi andre synes det, men måske overveje "angsten" du har for, at hun bliver passet andre steder, og hvis du kommer frem til, at din årsag til det, ikke har noget som helst med dig og dine behov at gøre, men din datters, så skal du ikke give dig!
Held log lykke med det, fra en der altid har elsket at blive passet hos sine bedsteforældre, og følte sig lige så tryg hos dem, som hjemme