Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

K&S

ledermus skriver:

Jo ca 2 uger efter han fik dræn begyndte det at løbe fra begge ører og jeg fik nogle sråber til øret men da det ikke hjalp fik jeg penicillin til ham og det måtte han have 2 behandlinger af med en uges mellemrum før det stoppede så det løb fra hans ører i 3-4 uger

Hold da helt op, lille stakkel

Håber det bliver bedre fremadrettet...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Lone Jakobsen

Rasmus er sjældent "rigtig" syg. han har astmatisk bronkitis, men det er behandlet i ro. ellers havde han en ordentligt periode med omgangssyge sidste efterår (tror jeg det var)

Anmeld

20. april 2012

PernilleogLouis

Det lyder hårdt med alt det sygdom. Her er vi heldige og vores dreng som er 4 nu blir næsten aldrig syg og har aldrig været det. Han havde en sygedag i januar - og ellers kan jeg slet ik huske hvornår han sidst var syg. 

Anmeld

21. april 2012

frk andreasen

min søn på to er konstant syg fra han var 6 mdr til han var 14 mdr led han af mellemørsbetændelse hele tiden der kun en uge engang imellen hvor han havde det godt.. nu har han tit feber osv først på efteråret til sidt i foråret har han stort set  været syg hele tiden var han osse sidste år

min datter derimod har altid haft en godt immunforsvar og hvis hun så endelig skulle gå hen og blive syg så hun rask efter et par dage,, hvor derimod emil godt kan være ramt et par uger..

Anmeld

21. april 2012

Nadia&Daniel

ledermus skriver:

hvor tit er jeres børn syge og hvad fejler de oftest?

Min søn er 13 måneder og synes han er meget syg fra jul og indtil nu har han haft utallige mellemørebetændelser men virker dog lidt som om drænet efterhånden er begyndt at virke men udover det har han tit et par dage af gangen hvor han har høj feber, så er han jævnligt forkølet og har også haft et par ture med diarre og opkast

han har som regel kun et par gode dage inden han bliver syg maks en uge uden sygdom af gangen og har siden jul været på penicillin 7 eller 8 gange og synes det er så synd for ham så vil gerne høre om jeres tumlinger er lige så ofte syge eller om han måske kunne have et svækket immunforsvar?

Det blev lidt langt men håber i kan hjælpe mig 

Tja, vores datter er aldrig haft mellemøresbetændelse.. Men synes især efter hun startede i vuggestue, at hun har været meget ramt med feber, forkøles/slem hoste og 4 x øjenbetændelse..

Heldigvis har vi kunne klare os med barnepiger og fridage fra job, men holde da op.. Samfundet (samt arbejdsmarket) gør det sgu ikke nemt for os børnefamilie..

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Det er ikke så tit mere, som da hun startede i vuggestue - 7-9-13 (kan i høre jeg banker under bordet). 

Jeg tror jeg har haft 1-2 dage om måneden de sidste par måneder  Men hun er til gengæld snottet igen, men ingen feber.

Nu havde jeg hende hjemme torsdag og fredag, men det var ikke sygdom. 

Anmeld

21. april 2012

Tona

hvor tit er jeres børn syge og hvad fejler de oftest?

Min søn er 13 måneder og synes han er meget syg fra jul og indtil nu har han haft utallige mellemørebetændelser men virker dog lidt som om drænet efterhånden er begyndt at virke men udover det har han tit et par dage af gangen hvor han har høj feber, så er han jævnligt forkølet og har også haft et par ture med diarre og opkast

han har som regel kun et par gode dage inden han bliver syg maks en uge uden sygdom af gangen og har siden jul været på penicillin 7 eller 8 gange og synes det er så synd for ham så vil gerne høre om jeres tumlinger er lige så ofte syge eller om han måske kunne have et svækket immunforsvar?

Det blev lidt langt men håber i kan hjælpe mig 

Det er normalt at de helt små er syge nærmest konstant. Om ikke andet så i alt fald snottede. Især når de starter i pasning.

Når Amanda er syg er det mest ved at hun er snottet og måske med lidt feber og utilpadshed og ud over det så får hun forkølelse og feber og dårlig mave hver gang hun skal have en tand. Der bliver hun altid rigtig dårlig i nogle dage.

Ellers har hun kun været syg når hun fik vaccine  

Syntes dog at det er ofte din søn er syg på pennicilin. Er det kun pga møb han har været på pennicilin? For ellers ville jeg måske tale med lægen om det

Anmeld

21. april 2012

Laura.

Vores datter havde en enkelt dag med høj feber da hun var 7 mdr. gammel. Men der var to tænder på vej, så det har nok haft lidt at sige.

Hun fik sig så en ordentlig omgang med opkast og forkølelse da hun var 11 mdr. gammel.. det varede en uges tid.. jeg lå syg samtidig.. :/

Og så for et par dage siden havde hun også en dag med høj feber..

Anmeld

21. april 2012

MortilCilas

ledermus skriver:

ok så er det ikke kun Oliver der er meget syg...

Puhaa synes det tager på kræfterne når de er så ofte syge og synes det er så synd for dem 

Det gør det, nu sov Cilas hele tiden ugen inden påske. Og han har bare hængt.

Synes det møg irrieterende altså!

Anmeld

21. april 2012

ledermus

Amandas-mor skriver:

Det er normalt at de helt små er syge nærmest konstant. Om ikke andet så i alt fald snottede. Især når de starter i pasning.

Når Amanda er syg er det mest ved at hun er snottet og måske med lidt feber og utilpadshed og ud over det så får hun forkølelse og feber og dårlig mave hver gang hun skal have en tand. Der bliver hun altid rigtig dårlig i nogle dage.

Ellers har hun kun været syg når hun fik vaccine  

Syntes dog at det er ofte din søn er syg på pennicilin. Er det kun pga møb han har været på pennicilin? For ellers ville jeg måske tale med lægen om det

ja det har kun været pga MØB han har fået penicillin men ja synes det er meget penicillin han har fået men håber drænet begynder at virke nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.