Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. april 2012

ledermus

hvor tit er jeres børn syge og hvad fejler de oftest?

Min søn er 13 måneder og synes han er meget syg fra jul og indtil nu har han haft utallige mellemørebetændelser men virker dog lidt som om drænet efterhånden er begyndt at virke men udover det har han tit et par dage af gangen hvor han har høj feber, så er han jævnligt forkølet og har også haft et par ture med diarre og opkast

han har som regel kun et par gode dage inden han bliver syg maks en uge uden sygdom af gangen og har siden jul været på penicillin 7 eller 8 gange og synes det er så synd for ham så vil gerne høre om jeres tumlinger er lige så ofte syge eller om han måske kunne have et svækket immunforsvar?

Det blev lidt langt men håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

henh01

Vores søn har ca 2-3 sygdomsperioder om mdr - men han er også ekstremt meget syg og skal til børnelæge på torsdag.

Hans er ofte - vejrtrækningsproblemer (han har astmatisk bronkitis), dårlig mave og feber.

Anmeld

20. april 2012

K&S

ledermus skriver:

hvor tit er jeres børn syge og hvad fejler de oftest?

Min søn er 13 måneder og synes han er meget syg fra jul og indtil nu har han haft utallige mellemørebetændelser men virker dog lidt som om drænet efterhånden er begyndt at virke men udover det har han tit et par dage af gangen hvor han har høj feber, så er han jævnligt forkølet og har også haft et par ture med diarre og opkast

han har som regel kun et par gode dage inden han bliver syg maks en uge uden sygdom af gangen og har siden jul været på penicillin 7 eller 8 gange og synes det er så synd for ham så vil gerne høre om jeres tumlinger er lige så ofte syge eller om han måske kunne have et svækket immunforsvar?

Det blev lidt langt men håber i kan hjælpe mig 

Anton var også konstant syg/feberramt/snottet efter han startede i DP, men siden han fik lagt dræn i december måned sidste år, da han var 16 måneder, har han kun været syg 1 gang (og der var hele familien syge)  

Anmeld

20. april 2012

MortilCilas

Min søn started med mellemørsbetændelse i nevember, så started han i januar, med 1 uges opkast, øjnbetændelse 3-4 gange, ørebetændelse 2 gange, snot, feber og opkast, og skal lige siges de sidste 3-4 uger har være med opkast, feber, mellemørsbetændelse og snot!

Anmeld

20. april 2012

ledermus

K&S skriver:

Anton var også konstant syg/feberramt/snottet efter han startede i DP, men siden han fik lagt dræn i december måned sidste år, da han var 16 måneder, har han kun været syg 1 gang (og der var hele familien syge)  

Oliver har siden han fik lagt dræn d.28/2-12 haft mellemørebetændelse der varede 3 uger og krævede 2 penicillinbehandlinger + han har haft 3 perioder med feber som varede ca. 3-4 dage hver plus 1 dag med opkast og det er bare det der har været siden han fik lagt drænet

Anmeld

20. april 2012

ledermus

MortilCilas skriver:

Min søn started med mellemørsbetændelse i nevember, så started han i januar, med 1 uges opkast, øjnbetændelse 3-4 gange, ørebetændelse 2 gange, snot, feber og opkast, og skal lige siges de sidste 3-4 uger har være med opkast, feber, mellemørsbetændelse og snot!

ok så er det ikke kun Oliver der er meget syg...

Puhaa synes det tager på kræfterne når de er så ofte syge og synes det er så synd for dem 

Anmeld

20. april 2012

K&S

ledermus skriver:

Oliver har siden han fik lagt dræn d.28/2-12 haft mellemørebetændelse der varede 3 uger og krævede 2 penicillinbehandlinger + han har haft 3 perioder med feber som varede ca. 3-4 dage hver plus 1 dag med opkast og det er bare det der har været siden han fik lagt drænet

Er betændelsen ikke løbet ud via drænene?

Anton havde MØB i forbindelse med den eneste sygdomsperiode efter dræn og der løb det bare fra hans ører, så det endte med at vi (efter en uges tid) fik nogle øredråber, der skulle bruges i en uge.

Anmeld

20. april 2012

ledermus

K&S skriver:

Er betændelsen ikke løbet ud via drænene?

Anton havde MØB i forbindelse med den eneste sygdomsperiode efter dræn og der løb det bare fra hans ører, så det endte med at vi (efter en uges tid) fik nogle øredråber, der skulle bruges i en uge.

Jo ca 2 uger efter han fik dræn begyndte det at løbe fra begge ører og jeg fik nogle sråber til øret men da det ikke hjalp fik jeg penicillin til ham og det måtte han have 2 behandlinger af med en uges mellemrum før det stoppede så det løb fra hans ører i 3-4 uger

Anmeld

20. april 2012

NinaNymannMadsen

det er godt nok længe siden en af mine piger har været syge.
sidst den store var hjemme på sygedag var fordi hun havde bidt hul i tungen og intet kunne spise fordi det gjorde ondt. før det var det øjnbetændelse det har vi så døjet med jeg ved ikke hvor mange gange. men det er sjællent mine piger er syge. den mindste har slet ikk været syg endnu sådan rigtig, andet end det normale med forkølelse men det er jo ikke rigtig at være syg.

Anmeld

20. april 2012

Zeus

For tit

Isabella derimod, har fået et jernhelbred efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.