Ja som overskriften siger, så er jeg i kæmpe tvivl!!
Sagen er den at vi d. 2. Juni skal døbe vores yngste datter og til sådan en begivenhed skal der jo være faddere og en bærer. Til vores ældste datters dåb var delfin kærestes ene lillesøster som bar. Det var vi enige om fra start. Men nu kommer problemet så.. Denne gang er vi bare slet ik enige og virkelig meget i tvivl!
Valget står mellem min bror (som også erfadder vævrestes store pige) og min kæresten ældste lille søster (som ikke er fadder til den ældste)
Jeg vil gerne at det er en fra min side der bærer denne gang da det jo en fra min kærestes side der gjorde det sidst. Min bror er virkelig glad for pigerne, men han er "kun" 19 og er derfor ikke en der passer dem, kommer for færdelig meget på besøg osv. Men når pigerne blir passet hos mine forældre, er han meget sammen med dem og elsker at hygge med vores store pige.
Min kærestes lillesøster er der altid for os, hun passer hellere end gerne pigerne selvom hun bor i Århus og vi i Glostrup. Hun gør så mange ting for os, kommer til overnatning og hjælper når der er fødselsdage, fester osv. Hun er der bare altid hvis man har brug for hjælp!
Øde er begge lige værdige! Min kæreste hælder mest til hans søster, jeg hælder mest til min bror.
Det ska lige tilføjes at min svigerinde godt ved at vi vakler lidt og har sagt at hun ikke behøver bære hvis der er andre der hellere vil, men vi ved at hun vil være over lykkelig og stolt hvis hun får lov! Det samme vil min bror.
Hvad skal jeg gøre, hvad ville i gøre?
Anmeld