Mit barn bider og slår :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

jamen er det ikke utrolig tidskrævende og svært for et barn i den alder at lære de der baby tegn nu? Vi vil meget gerne prøve!

Men h*n sidder jo ikke stille 2 min af gangen, og er jo rasmus modsat af alt hvad vi prøver at indføre og lære... 

faktisk minder det rigtig meget om at h*n er kommet i en tidlig trods alder, hvor h*n bliver sur og ked og dermed bider og slår, hvis det ikke lige går efter bandittens hovede...  

jeg har det også lidt sådan, at jeg føler at min mand og jeg virkelig prøver og prøver at lære hvad der er rigtigt og forkert, men lige så snart h*n er i vuggestuen falder det hele så lidt til jorden igen, fordi at de desværre er ret presset... 

har du erffaringer med at din vuggestue/dagpleje mor også brugte og forstod barnets tegn så? for jeg tænker om h*n overhovedet vil kunne gøre brug af dem i vuggestuen? og da det jo tit er de andre børn h*n skal "forsvarer" sig imod, vil han jo stadig ikke kunne kommunikerer med dem? 

hvornår begynder børn egentlig at få et sprog??? er h*n bagud af sin alder mon? 

Vi bruger tegn i det små, og Cajsa lærte tegnet for tørstig på 2 dage.. Hun er 17 mdr Hun har også selv opfundet tegn, som når hun trækker skuldrene fra side til side, så betyder det "køre bil"

De er utroligt lærenemme faktisk, især hvis det er noget de vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Zeus

Og hun er forresten også en værre én, når det kommer til at kradse, eller blive skide sur

Anmeld

20. april 2012

Anonym

Der hvor jeg var i praktik, fjernede man barnet fra situationen ved at sætte barnet på en stol. Komme ned på øjenhøjde og forklare at det ikke er okay. Børnene fik time out hvor de skulle sidde på stolen i 2 minutter. (stadig på stuen så de kunne se pædagogerne)

Dette virkede efter 3. gang.

Ved ikke om jeg synes det er det mest anerkendende men det virkede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.