Andre end mig der IKKE har fået børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

annec

Sujan skriver:

har fået børnepenge, men ikke børnetilskud... men kan være min ansøgning stadig er under behandling

Hvornår søgte du dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Sujan

annec skriver:

Hvornår søgte du dem?

Tror det var i starten af måneden.. måske 14 dage siden.. så de har sikkert ikke behandlet ansøgningen endnu

Anmeld

20. april 2012

wamse

modesty skriver:

Jeg synes der er tråde som den her hver gang der kommer børnepenge. Klokken er ikke engang 8 om morgenen. Tag en slapper, hvis de ikke kommer i dag, kommer de nok i morgen.

Nogle af os er jo dybt afhængige af, at de penge kommer, så det er for nogle ret relevant at de kommer, som de skal.

Anmeld

20. april 2012

modesty

wamse skriver:

Nogle af os er jo dybt afhængige af, at de penge kommer, så det er for nogle ret relevant at de kommer, som de skal.

Fair nok. Undskyld.

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

wamse skriver:

Hvis man er så dybt afhæning af disse penge, så vil jeg mene, at man har sat sig for hårdt. For de penge skal kun beregnes som en ekstra bonus og hjælp, ikke som en stærkt nødvendighed.

Anmeld

20. april 2012

wamse

Nattøs skriver:

Hvis man er så dybt afhæning af disse penge, så vil jeg mene, at man har sat sig for hårdt. For de penge skal kun beregnes som en ekstra bonus og hjælp, ikke som en stærkt nødvendighed.

Nu har jeg jo da heldigvis så meget erfaring med at være i live, at jeg ved at livet er en forunderlig størrelse, og at meget kan ske på kort tid. Det betyder, at jeg har sørme også været i faser af mit liv, hvor børnepengene intet betød, men nu er jeg så bare en af dem, hvor det rent faktisk betyder meget af nogle forskellige årsager.

Uanset grunden, så er det altså penge jeg ikke kan undvære.

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

wamse skriver:

Nu har jeg jo da heldigvis så meget erfaring med at være i live, at jeg ved at livet er en forunderlig størrelse, og at meget kan ske på kort tid. Det betyder, at jeg har sørme også været i faser af mit liv, hvor børnepengene intet betød, men nu er jeg så bare en af dem, hvor det rent faktisk betyder meget af nogle forskellige årsager.

Uanset grunden, så er det altså penge jeg ikke kan undvære.

ved godt at man aldrig kan forusige livet, det har jeg selv måtte erkende 

Men nu tænkte jeg også mest på dem, som simpelthen sætter deres liv til disse penge. fordi at de har sat sig så hårdt i tingene. og ikke dem som pludselig er nød til at tage dem som en nødvendighed.

Anmeld

20. april 2012

wamse

modesty skriver:

Fair nok. Undskyld.

Det skal du da ikke undskylde, men for mig har det betydet at jeg har kunnet betale blandt andet en el regning og få lukket op for mit internet igen.

Anmeld

20. april 2012

wamse

Nattøs skriver:

ved godt at man aldrig kan forusige livet, det har jeg selv måtte erkende 

Men nu tænkte jeg også mest på dem, som simpelthen sætter deres liv til disse penge. fordi at de har sat sig så hårdt i tingene. og ikke dem som pludselig er nød til at tage dem som en nødvendighed.

Det kan man jo sige om alt så, for så kan du jo også sige, at din nuværrende indtægt heller ikke kan tages for givet, så hvor lavt vil du sætte dig i faste udgifter, for at kunne sikre dig?

Jeg lever fx af revalidering nu, men det er jo heller ikke en ydelse, som jeg kan være 100% sikker på, at en regering eventuel ikke ville kunne finde på at sætte ned fx. Så skal jeg sidde så billigt med husleje, at jeg allerede nu ville kunne klare mig for mindre?

Jeg har forståelse for, at for nogle er der så stor økonomisk frihed, at børnepengene ikke har betydning, men der findes andre, som mig, hvor en hverdag ville blive betydelig forringet uden de penge.

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

wamse skriver:

Det kan man jo sige om alt så, for så kan du jo også sige, at din nuværrende indtægt heller ikke kan tages for givet, så hvor lavt vil du sætte dig i faste udgifter, for at kunne sikre dig?

Jeg lever fx af revalidering nu, men det er jo heller ikke en ydelse, som jeg kan være 100% sikker på, at en regering eventuel ikke ville kunne finde på at sætte ned fx. Så skal jeg sidde så billigt med husleje, at jeg allerede nu ville kunne klare mig for mindre?

Jeg har forståelse for, at for nogle er der så stor økonomisk frihed, at børnepengene ikke har betydning, men der findes andre, som mig, hvor en hverdag ville blive betydelig forringet uden de penge.

Jeg forstår godt dig og selvfølgelig, er det jo godt du kan bruge de penge på sådan nogle ting. og igen. man kan ikke forusige ting, at du skulle komme på revodering er jo ikke noget du selv har bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.