Andre end mig der IKKE har fået børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.870 visninger
21 svar
1 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Ja som overskriften siger det er jo idag vi skal have dem men de er IKKE gået ind på min konto.....

Og NEJ jeg skylder ingen penge så det er IKKE der den ligger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Dot D

Mon ikke der sker noget, når banken åbner, det er stadigt tidligt

Anmeld

20. april 2012

Zafir

Vores er gået ind, men jeg tror det stadig er for tidligt på dagen til at sige, at du ikke har fået dem

Anmeld

20. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej

Ja som overskriften siger det er jo idag vi skal have dem men de er IKKE gået ind på min konto.....

Og NEJ jeg skylder ingen penge så det er IKKE der den ligger.

De kommer i løbet af dagen. Mine er heller ikke gået ind, men jeg har da fået brev om, at de kommer

Anmeld

20. april 2012

Nettemor

Jeg har fået..

Anmeld

20. april 2012

modesty

Jeg synes der er tråde som den her hver gang der kommer børnepenge. Klokken er ikke engang 8 om morgenen. Tag en slapper, hvis de ikke kommer i dag, kommer de nok i morgen.

Anmeld

20. april 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
modesty skriver:

Jeg synes der er tråde som den her hver gang der kommer børnepenge. Klokken er ikke engang 8 om morgenen. Tag en slapper, hvis de ikke kommer i dag, kommer de nok i morgen.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Undskyld jeg spurgte,

Ville bare lige hører ad.

Anmeld

20. april 2012

Sujan

har fået børnepenge, men ikke børnetilskud... men kan være min ansøgning stadig er under behandling

Anmeld

20. april 2012

Silas&Mille

Vi har også fået.

Tror godt der kan være forskel på hvilken bank man har.

Vi har Nordea og kan altid se pengene på kontoen tidligt om morgenen. En gang har jeg kigget allerede omkring kl 00:30 og der var de på kontoen. Men tror ikke det er det samme med alle banker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.