må jeg gerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Janni.

Virkede det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville skrive et pænt og høfligt brev, hvori du skriver, at du naturligvis har forståelse for, at de bliver nødt til at skrue op, men at de meget gerne må huske at slukke tv´et, så din søn ikke vågner af det senere.

Anmeld

20. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Må jeg gerne trampe meget højt i gulvet og håbe at de gamle mennesker skruer ned for deres tv??

Jeg har flere gange været nede og banke på og der bliver IKKE åbnet.. så må jeg gerne stampe i gulvet nu??

Gi den MAX gas !

Anmeld

20. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Må jeg gerne trampe meget højt i gulvet og håbe at de gamle mennesker skruer ned for deres tv??

Jeg har flere gange været nede og banke på og der bliver IKKE åbnet.. så må jeg gerne stampe i gulvet nu??

Gi den MAX gas !

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Årh, jeg kom til at tænke på denne tråd for en lille times tid siden - for der borede mine nye naboer i ret lang tid 

Vi plejer at lægge Isabella ca. kl. 18-18.30 og hun hader når der bliver boret.... Min kæreste gik ind til naboen - de havde ikke læst huslejeloven om, at der ikke må bores om søndagen 

De skulle liiiiiii gøre det færdigt... Så jeg tog den unge dame med i bad imens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.