må jeg gerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

An&Jo

Mette. skriver:

Det lyder ret irreterende.. 

Kan du ikke "fange" dem en formiddag eller eftermiddag eller prøve at ringe på hos dem på den tid af dagen, så de måske er vågne og du kan gøre dem opmærksom på problemet? Det er da til at blive sindsyg af at leve i, jeg husker det alt for godt fra da vi boede i lejlighed.

desværre har jeg faktisk aldrig set dem udenfor døren..

jeg har et par gange set hjemmehjælperen komme og gå, men aldrig set dem..

havde jeg nu boet her alene, så havde det ikke været et problem, men tit glemmer de at slukke tv'et om natten og det vækker altså Johannes, eller ihvertfald får det ham til at sove lettere så han vågner endnu tidligere end han plejer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mettefpigen

Spil højt musik  Og gerne noget rock

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Joyce1986 skriver:

Synes gerne du må trampe i gulvet ja..

Anmeld

19. april 2012

Musen5

An&Jo skriver:

Må jeg gerne trampe meget højt i gulvet og håbe at de gamle mennesker skruer ned for deres tv??

Jeg har flere gange været nede og banke på og der bliver IKKE åbnet.. så må jeg gerne stampe i gulvet nu??

Jeg ville ikk nøjes med at trampe..

HOP for hulan da HOP....

/Mette

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Mettefpigen skriver:

Spil højt musik  Og gerne noget rock

uhh, ja det kan være jeg skal gøre det her i weekenden hvor Johannes ikek er hjemme..

det er bare næsten synd at det skal gå udover de naboer der ikke generer mig..

Anmeld

19. april 2012

Rosa

Måske er de døde? 

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Musen5 skriver:

Jeg ville ikk nøjes med at trampe..

HOP for hulan da HOP....

/Mette

haha..

er bange for at vælte mine reoler hvis jeg hopper..

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Rosa skriver:

Måske er de døde? 

nej så burde hjemmehjælperen vel have opdaget det?? de er der vidst hver dag op til flere gange om dagen..

Anmeld

19. april 2012

Mette.

An&Jo skriver:

desværre har jeg faktisk aldrig set dem udenfor døren..

jeg har et par gange set hjemmehjælperen komme og gå, men aldrig set dem..

havde jeg nu boet her alene, så havde det ikke været et problem, men tit glemmer de at slukke tv'et om natten og det vækker altså Johannes, eller ihvertfald får det ham til at sove lettere så han vågner endnu tidligere end han plejer..

Så hiv da fat i ham/hende og hør om de ikke vil nævne det er et problem for jer? De vil sikkert gerne hjælpe nu det går ud over Johannes.

Jeg kender alt for godt til det selv, da vi boede i lejlighed kunne folk finde på at bore med slagbomaskine i betonvægge kl. 22 om aftenen, og det larmer virkelig. Ydermere havde underboen poolrum i det rum under Emilies værelse, så jeg ved hvor meget man er ved at gå ud af sit gode skind når ens små bliver vækket.

Anmeld

19. april 2012

Musen5

An&Jo skriver:

haha..

er bange for at vælte mine reoler hvis jeg hopper..

Næste gang du kan komme afsted med det så finde du noget musik med enten Nightwish eller Kamelot.

Så sætter du det på anlægget kl 07, pakker dig selv og sønnemand sammen. Dernæst lægger du højttalerne ned mod gulvet og sætter volumen på max. Så sørger du for at der er musik nok til de næste 5 timer (evt på computeren.)

Og så går du hjemmefra..... Med musikken på fuld hammer. Tror ikk de vil spille højt en anden gang.

(Ja jeg snakker af erfaring, gør dette jævnligt, da den ene halvdel af mine underboer en en kælling af rang der ikk fatter at Leah gerne vil sove)

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.