Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Må jeg gerne trampe meget højt i gulvet og håbe at de gamle mennesker skruer ned for deres tv??Jeg har flere gange været nede og banke på og der bliver IKKE åbnet.. så må jeg gerne stampe i gulvet nu??
Må jeg gerne trampe meget højt i gulvet og håbe at de gamle mennesker skruer ned for deres tv??Jeg har flere gange været nede og banke på og der bliver IKKE åbnet.. så må jeg gerne stampe i gulvet nu??
Gi gas
Du kan da prøve, men hvis de ikke høre du banker på, mon de så høre du tramper i gulvet
De må have det meget højt siden de ikke kan høre du banker på
nilletøz skriver: Du kan da prøve, men hvis de ikke høre du banker på, mon de så høre du tramper i gulvet De må have det meget højt siden de ikke kan høre du banker på
Hvem? skriver: Gi gas
Husk at tage sko med en hæl på, det larmer mere
http://miniministeren.blogspot.com/
Det lyder ret irreterende..
Kan du ikke "fange" dem en formiddag eller eftermiddag eller prøve at ringe på hos dem på den tid af dagen, så de måske er vågne og du kan gøre dem opmærksom på problemet? Det er da til at blive sindsyg af at leve i, jeg husker det alt for godt fra da vi boede i lejlighed.
Synes gerne du må trampe i gulvet ja..
numsefisk skriver: Husk at tage sko med en hæl på, det larmer mere
Tramp tramp gi den gas :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128