Veninder og bedste veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har en del rigtig gode veninder som jeg har kendt mellem 10-25 år. Vi ka snakke om stort set alt og har oplevet hinandens op og ned tur sammen. Så har jeg en aller bedste veninder, som jeg snakker med hver dag, ses med flere gange om ugen og holder ferie med. Vi snakker om alt sammen og de andre veninder kalder os for at gammelt ægtepar, der til tider afslutter hinandens sætninger

Så har jeg min kærste som får mig til at grine som ingen anden ka, trøster mig når jeg er trist, og som altid siger sin ærlige mening når vi snakker. Vh stine

Anmeld

20. april 2012

lio

Alle mine veninder har forskellige egenskaber som veninde, jeg bruger mine veninder til forskellige ting, noget sjov og balleda, andre alt det følsomme og nogen ses jeg bare meget med fordi vi har meget til fælles. Jeg ved godt hvem af dem der er min BEDSTE = tætteste veninde, men jeg holder ikke mindre af de andre og har ikke mindre brug for at have dem i mit liv.

Jeg har haft rigtig dårlige perioder i hele mit liv med mine veninder og det kan godt være svært at holde på dem når livet har sin gang og tingene ændrer sig, men alle forhold skal plejes, ellers vokser man fra hinanden. Så jeg gør meget ud af at få set og snakket med dem jævnligt, så jeg ikke mister dem. (har mistet en del gennem tiden)

Anmeld

20. april 2012

bullerbassen

Har nogle få gode venner jeg sætter pris på. I deres selskab kan jeg slappe af og være mig selv ( på godt og ondt ) vi ses når tiden er til det men jeg ved hvor jeg har dem. Og de er altid parat til at hjælpe.

Har fået sorteret kraftigt i flokken i vores omgangs kreds de sidste par år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.