Veninder og bedste veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Har du det? Og hvad karakteriserer en bedste veninde i forhold til en "alm" veninde?

Jeg har veninder, men ingen bedste veninde Kan godt savne det lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Zafir

Sådan nogen som man bare kan 'være' med uden at skulle være på

Jeg har 3 ca, som er 'bedste' veninder... De har hver deres kvaliteter og ville ikke undvære nogen af dem.

Men det er også noget man skal springe ud i. Åbne sig og prøve og se om de vil være der for dig. Så du skal forsøge at være lidt åben selv, så kan man blive brændt, men man kan også få noget godt igen.

Held og lykke

Anmeld

19. april 2012

Mette M

Vil sige en bedste veninde er en man kan fortælle alt. Jeg haebro jeg fortæller mere end de andre. 

Anmeld

19. april 2012

Mette M

Vil sige en bedste veninde er en man kan fortælle alt. Jeg haebro jeg fortæller mere end de andre. 

Anmeld

19. april 2012

Mette M

Anmeld

19. april 2012

Mette M

Anmeld

19. april 2012

chael

Mine veninder er dem jeg har det rart og trygt sammen med og som jeg kan sladre med

Min bedste veninde, er min fortrolige. Som jeg virkelig kan fortælle hvordan jeg føler. Og hende jeg også siger de ting jeg skammer mig over, men alligevel kan få sagt

Min bedste veninde er hende jeg har kendt siden folkeskolen og har haft og forhåbenligt får flere, godt oplevelser med.

*C

Anmeld

19. april 2012

Røverdatter

Jeg har lidt veninder jeg ses med en gang imellem, hvor vi hygger og fjoller, og et par af dem har også børn.

Og så har jeg to bedste veninder, den ene er min søster som jeg deler alt med, og altid har delt alt med den anden er en som jeg mødte for 2 år siden - så vi har ikke kendt hinanden så længe, men vi blev hurtigt meget fortrolige sammen og hun har en datter på 11 måneder - så vi ses også for bare at snakke baby engang imellem  

Anmeld

19. april 2012

nilletøz

Jeg har 1 bedste veninde.

For mig er hun min bedste veninde fordi vi har kendt hinanden siden folkeskolen, vi har oplevet mange af de samme ting- hun har støttet mig i rigtig mange ting, og omvent.

Føler vi kan snakke om alt, samt støtte hinanden, hjælpe hinanden

Vi er hver i sær med til hinanden/vores børns fødselsdage.

føler hun er en søster for mig, Elsker hende sku som en søster

Kan og vil ikke undvære hende i mit liv!

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

Jeg synes ikke rigtig jeg har det man kalder "en bedste veninde" ..

Jeg har nogle rigtig gode veninder og de er da klart alle sammen de bedste veninder man kan få, synes jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.