Veninder og bedste veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

An&Jo

jeg har få rigtig gode veninder, men jeg har KUN 1 bedste veninde som ved alt om mig.. hun er den eneste jeg nogensinde har kunnet åbne mig for, hun ved det meste, og der er kun én ting jeg ikke har fortalt hende, men den er der ingen der ved udover min søster som gik igennem den samme ting som mig dengang..

min bedste veninde har jeg kendt siden børnehaveklassen så i snart 18 år har vi kendt hinanden..

så har jeg nogle få rigtig gode veninder, og det er piger jeg har mødt efter jeg har fået barn, der er kun 2 fra før jeg fik Johannes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Malonde1985

nilletøz skriver:

Jeg har 1 bedste veninde.

For mig er hun min bedste veninde fordi vi har kendt hinanden siden folkeskolen, vi har oplevet mange af de samme ting- hun har støttet mig i rigtig mange ting, og omvent.

Føler vi kan snakke om alt, samt støtte hinanden, hjælpe hinanden

Vi er hver i sær med til hinanden/vores børns fødselsdage.

føler hun er en søster for mig, Elsker hende sku som en søster

Kan og vil ikke undvære hende i mit liv!

Hvor er du sød <3

Du er også min BEDSTE veninde! INGEN tvivl om det . Det har du altid været og vil altid være. Jeg glæder mig meget til at være fader til jeres lille ny og være en aktiv del af dennes liv, ligesom Lukas <3. 

Du er også som en søster for mig  

Stort knus <3

Anmeld

19. april 2012

Kay

jeg har heller ingen bedste veninde... en bedste veninde for mig er en man ikke vil undvære, en man kan snakke med hver dag... om ALT... og sdan en har jeg ikke... har heller ik mange veninder ellers... men en del bekendte...

Anmeld

19. april 2012

JH12

Jeg har nogle få veninder, og ingen bedste veninder..

Har tidligere haft en, men blev tilsidesat / skrottet pga. min kæreste, som åbenbart var for kedelig, og jeg blev åbenbart kæreste kedelig fordi jeg ikke gad at tage i byen hver weekend mere..

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det er spændende at høre om !

Kom endelig med flere..

Anmeld

19. april 2012

nilletøz

Malonde1985 skriver:

Hvor er du sød <3

Du er også min BEDSTE veninde! INGEN tvivl om det . Det har du altid været og vil altid være. Jeg glæder mig meget til at være fader til jeres lille ny og være en aktiv del af dennes liv, ligesom Lukas <3. 

Du er også som en søster for mig  

Stort knus <3

Glæder mig til at give dig tilten som fader! 

Er glad for at vi lærte hinanden at kende den gang i skolen

Vi må snart fejre det, 

love you

Anmeld

19. april 2012

Kongmulle

Jeg har veninder og jeg havde en bedste veninde.

De veninder jeg har er jeg skide glad for. Ville ikke undvære dem.

Men savner den bedste veninde jeg havde. At man var tætte og delte alt. Deler meget med dem jeg har nu,men ikke alt som med hende.

Anmeld

19. april 2012

Mira0911

Har bare veninder... 

Håber jeg en dag finder en bedste veninde som jeg kan dele ALT med... Tude, grine osv osv.... 

Anmeld

20. april 2012

Frk Mig

jeg har ikke en bedste veninde .. men en bedste ven og det er min mand. Grunden til at han er min bedste ven er fordi at han altid er der for mig, og jeg kan fortælle ham alt imellem himmel og jord 

Anmeld

20. april 2012

Lou87

Jeg tror man skal skelne lidt mellem bedste veninder i folkeskolen og nu som voksen.. for dengang havde man jo nærmest ikk andet end tid til vennerne - man lavede jo ikk noget "vigtigt".. Forstå mig ret

Så i dag er for mig en bedste veninde - en som er der uanset hvad! En som jeg kan dele alt med, tude, grine, sladre med! En som elsker mig og omvendt for den man er! En man kan sidde i stilhed med uden det blir akavet! En som bare er sig selv! ... Og alt dette er Også selvom man ikk snakker sammen hver dag og ses hver uge

Og det vil jeg sige jeg pt har en af - men har flere rigtig gode veninder også, som jeg holder rigtig meget af og ikk ville undvære for noget. Men måske ikke har kendt lige så længe eller ikk deler li så meget med.

Længe leve veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.