hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Tona

modesty skriver:

Vi har en Mountain Buggy Swift kombivogn og klapvognsdelen indstilles via stroppe fra helt oprejst til helt liggende. Men han synes det er vildt irriterende at sidde halvt op, han okser og møver for at komme helt op. Så jeg tror bare at det ville blive helt vildt bøvlet. Men vi tager den ned fra loftet om en lille måned og tester - så må vi se hvad han siger til det ;-)

Dengang Amanda begyndte at okse på den  måde du beskriver for at komme helt op at sidde, tænkte jeg at så var hun måske klar til at prøve det. Jeg gjorde så det at når vi var afsted i klapvognen så satte jeg sædet i halvvejs-oppe stilling. Når hun så begyndt at okse lod jeg hende komme helt op at sidde så hun kunne få lov til det hun gerne ville. Når så der var gået noget tid/hun virkede træt af det satte jeg ryglænet ned igen til halvvejs. Så plejede hun at blive glad. Så hun kunne vælge sådan lidt selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

ano14316

Dianaaa skriver:

ja ? jeg står og aner simpelthen ikke om jeg skal købe den klapvogn eller ej, for indtil nu har jeg da ikke manglet den, han jo så også kun 8 måneder . men ja hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

og så skal i da lige se nogen billeder af min skønne unge

han er lige rundet de 8 måneder den 14. tiden flyver da også bare afsted ...

Magnus er 6 1/2 mnd. og vi er så småt begyndt at bruge klapvognen. Han er meget rytme fast, så hvis vi skal bruge vognen når han er vågen, så bruger vi klapvognen, er det når han skal sove, så er det barnevognen.

Anmeld

20. april 2012

modesty

Amandas-mor skriver:

Dengang Amanda begyndte at okse på den  måde du beskriver for at komme helt op at sidde, tænkte jeg at så var hun måske klar til at prøve det. Jeg gjorde så det at når vi var afsted i klapvognen så satte jeg sædet i halvvejs-oppe stilling. Når hun så begyndt at okse lod jeg hende komme helt op at sidde så hun kunne få lov til det hun gerne ville. Når så der var gået noget tid/hun virkede træt af det satte jeg ryglænet ned igen til halvvejs. Så plejede hun at blive glad. Så hun kunne vælge sådan lidt selv

Godt tip, det prøver vi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.