hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har altid brugt klapvogn, bare med lift i. Og da hun kom ud af liften omkring de 7 mdr kom hun jo bare til at lige alm i klapvognen. På madras, men brugte da justeringen af ryggen i klapvognen. Så jeg vil mene du sagtens kan købe den du har set på nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

LR85

Skøn dreng du har. 

Vi begyndt vist ved 10 måneder eller lign. 

Anmeld

18. april 2012

Camilla..

Vi købte en klapvogn da Malik var 17 måneder

Anmeld

19. april 2012

MorDk

Jeg mener at vores søn var omkring 6 mdr. 

Anmeld

19. april 2012

Jonatansmor

Dianaaa skriver:

ja ? jeg står og aner simpelthen ikke om jeg skal købe den klapvogn eller ej, for indtil nu har jeg da ikke manglet den, han jo så også kun 8 måneder . men ja hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

og så skal i da lige se nogen billeder af min skønne unge

han er lige rundet de 8 måneder den 14. tiden flyver da også bare afsted ...

Altså her kom drengen i klapvogn i sekundet han kunne sidde selv og holde fast... Op og se noget sammen med os andre. Og mor her er lykkelig for jeg ikke skal slæbe den barnevogn alle mulige og Umulige steder....

Anmeld

19. april 2012

Camel

Min ældste datter er født i oktober 2005, da det blev april skiftede vi barnevognen ud med klapvogn. Vi købte en af de klapvogne der også kunne bruges lidt som barnevogn. Barnevognen blev derfor sjældent brugt da den bare var meget mere uhandy at have med.

Da lillesøster blev født (2007) brugte vi kun barnevognen hvis vi skulle på længere ture og storesøster (knap 2 år) ikke kunne gå hele vejen. Ellers brugte vi klapvogn, hvori voksiposen godt kunne ligge.

Jeg regner kun med at bruge klapvognen når vores 3. barn bliver født til sommer...

Anmeld

19. april 2012

Tona

modesty skriver:

Min dreng er 6 mdr. Vi skifter over til klapvogn når han er 7 mdr., da vi skal ud at rejse når han er 7,5 mdr. og det vil være for bøvlet at have barnevognen med.

Men jeg er faktisk ikke vild med at skulle skifte så tidligt, jeg synes ikke at deres rygge er stærke nok til at sidde oprejst så længe af gangen på det tidspunkt...

Regner med at skifte mellem barnevogn og klapvogn når vi kommer hjem igen. Klapvogn til kortere ture og barnevogne til længere.

Du kan købe klapvogne hvor ryggen kan ligges helt ned så de kan ligge og hvor ryggen kan lægges halvt ned så de sidder ligesom i en skråstol. Det skåner ryggen meget. Så kan man senere gå over til at sætte dem helt op  

Anmeld

19. april 2012

Tona

Amanda kom i klapvogn da hun var 3 mdr. Vi købte en klapvogn som er rigtig blød og ekstra polstret i sæde og ryg og hvor ryglænet kunne ligges helt ned. Desuden kunne det ligges halvt ned (i skråstols-niveau). Så kunne vi veksle og da hun blev større satte vi hende helt op i den (tror måske hun var omkring 6-7 mdr da vi gjorde det).

Anmeld

19. april 2012

lycly

Min datter er 9 mdr nu og vi venter med at købe klapvogn til næste forår. For selvom hun egentlig er stor nok til at sidde i klapvogn nu og igennem sommeren, så synes jeg stadig hun er for lille når det bliver vinter og koldt

Anmeld

19. april 2012

modesty

Amandas-mor skriver:

Du kan købe klapvogne hvor ryggen kan ligges helt ned så de kan ligge og hvor ryggen kan lægges halvt ned så de sidder ligesom i en skråstol. Det skåner ryggen meget. Så kan man senere gå over til at sætte dem helt op  

Vi har en Mountain Buggy Swift kombivogn og klapvognsdelen indstilles via stroppe fra helt oprejst til helt liggende. Men han synes det er vildt irriterende at sidde halvt op, han okser og møver for at komme helt op. Så jeg tror bare at det ville blive helt vildt bøvlet. Men vi tager den ned fra loftet om en lille måned og tester - så må vi se hvad han siger til det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.