hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.994 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Dianaaa

ja ? jeg står og aner simpelthen ikke om jeg skal købe den klapvogn eller ej, for indtil nu har jeg da ikke manglet den, han jo så også kun 8 måneder . men ja hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

og så skal i da lige se nogen billeder af min skønne unge

han er lige rundet de 8 måneder den 14. tiden flyver da også bare afsted ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

crille

Lækkerbisken.. 

Lurede lige med på din tråd, for kunne da lære lidt inden tid er  

Anmeld

18. april 2012

2babygirls

Dianaaa skriver:

ja ? jeg står og aner simpelthen ikke om jeg skal købe den klapvogn eller ej, for indtil nu har jeg da ikke manglet den, han jo så også kun 8 måneder . men ja hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

Vi købte en klapvogn til Madeleine da hun blev 6 mdr, i april. Så stod sommeren for døren og så var det nemmere med en mindre udgave af noget køretøj

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Da Oscar var 6 mdr. fik vi klapvogn

Anmeld

18. april 2012

Clisolka

Dianaaa skriver:

Sidste år manglede vi ikke en klapvogm, så vi har udnyttet barnevognen indtil nu  Hun er 17½ mrd nu. 

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

Caroline var lige blevet 1 år (hun er fra december) .. I Januar købte vi en klapvogn , da vores barnevogn blev stjålet kort før jul

Hvis ikke den var blevet stjålet TROR jeg ikke , at vi havde købt en klapvogn .. Vi har også en paraplyklapvogn , den købte vi da Caroline var 7 måneder , men hun har aldrig rigtig været glad for den

Anmeld

18. april 2012

Tanja1234

Vi har en combivogn og gik over til at bruge klapvognen da Lisa var ca. 8 mdr.

Tror nu at vi ville have brugt den meget mere på det tidspunkt hvis vejret var varmere. Nu bruger vi den hele tiden

Anmeld

18. april 2012

DitteMarie

Lækker trold du har der Felix fik sin City elite da han var 4 måneder, da ville han kun sidde op og det gik bedre i klapvognen end i barnevognen, som dog stadig blev brugt til middagsluren

Anmeld

18. april 2012

raca

aldrig.. vi havde ikke behovet, hvis vi var ude var det heldagsture... også var vognene jo nødvendig forde de skaulle sove..

hvis det bare var korte ture men for lagt til de kunne gå hele vejen havde vi en slynge med..

ret hurtigt har de været i stand til at gå meget.. så ved 3 år da barnevognen ikke var i brug mere kunne de gå langt nok til at undvære en klapvogn.

Anmeld

18. april 2012

modesty

Min dreng er 6 mdr. Vi skifter over til klapvogn når han er 7 mdr., da vi skal ud at rejse når han er 7,5 mdr. og det vil være for bøvlet at have barnevognen med.

Men jeg er faktisk ikke vild med at skulle skifte så tidligt, jeg synes ikke at deres rygge er stærke nok til at sidde oprejst så længe af gangen på det tidspunkt...

Regner med at skifte mellem barnevogn og klapvogn når vi kommer hjem igen. Klapvogn til kortere ture og barnevogne til længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.