Billig barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

K&S

Jeg ville ikke kunne gøre det - så ville jeg hellere finde et billigere alternativ af mad istedet for grillmad

Du kan nemt og billigt (og endda i forvejen) lave fade med lasagne (evt. både okse og kylling), men blandet salat og flute til + kage til kaffen

Hvis jeg valgte at bede folk om at tage mad med, ville jeg til gengæld ikke forvente at de medbragte gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Lise

Jeg ville synes det ville være spøjst at modtage en invitation til en dåb, hvor jeg selv skulle tage noget mad med. Men hvad er "normalen" i din omgangskreds?

Det ville aldrig ske i min familie. Og jeg kunne aldrig gøre det selv. Det er noget andet hvis man holder en sommerfest/sammenskudsgilde - men en dåb....arj, det tror jeg ikke.

Anmeld

18. april 2012

december-babyen

Lise skriver:

Jeg ville synes det ville være spøjst at modtage en invitation til en dåb, hvor jeg selv skulle tage noget mad med. Men hvad er "normalen" i din omgangskreds?

Det ville aldrig ske i min familie. Og jeg kunne aldrig gøre det selv. Det er noget andet hvis man holder en sommerfest/sammenskudsgilde - men en dåb....arj, det tror jeg ikke.

Anmeld

18. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville personligt ikke bede mine gæster om, at tage mad med selv. Så hellere invitere mindre. Håber I finder en god løsning.

Anmeld

19. april 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Vi havde overvejet lidt at leje forsamlingshus, og en grill, hvor vi så ville indkøbe kød og drikkevarer (øl, vin, vand)..
- Men så sige at gæsterne hver skal medbringe en sommerret? (barnedåben er i Juli) ..

Kan man tillade sig det? Altså at sige gæsterne selv skal medbringe mad?

Jeg ville ikke selv gøre det. Så lod jeg hellere vær, eller fandt et billigere alternativ

Er der ikke nogen der har en have eller garage i kan låne i den nærmeste familie????

Anmeld

20. april 2012

Nattøs

jeg ville ikke drømme om at gøre det....

min familie har rystet på hovedet de gange, de har været inviteret til noget, hvor folk f.eks selv skulle tage drikkelse med..

Anmeld

24. april 2012

BabyHL

Jeg synes sagtens man kan gøre det på den måde, du foreslår . Men synes til gengæld også, at der er kommet mange gode forslag.

Det er jo klart, at I gerne vil fejre jeres lille bebs, og rækker pengene ikke særlig langt, jamen så synes jeg at grill og at man selv medbringer noget hver, er et fint alternativ

Jeg er ihvertfald ikke så snerpet, at jeg ville rynke på næsen af at få sådan en invitation. Tværtimod ville jeg synes det var skide hyggeligt og uformelt

Go for it.

Anmeld

24. april 2012

BabyHL

Og i øvrigt ville jeg selv langt hellere komme til en barnedåb med grill, og selv tage noget tilbehør med, end at blive inviteret på kaffe og kage

Anmeld

24. april 2012

L&V

BabyHL skriver:

Jeg synes sagtens man kan gøre det på den måde, du foreslår . Men synes til gengæld også, at der er kommet mange gode forslag.

Det er jo klart, at I gerne vil fejre jeres lille bebs, og rækker pengene ikke særlig langt, jamen så synes jeg at grill og at man selv medbringer noget hver, er et fint alternativ

Jeg er ihvertfald ikke så snerpet, at jeg ville rynke på næsen af at få sådan en invitation. Tværtimod ville jeg synes det var skide hyggeligt og uformelt

Go for it.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.