Please.. Hjælp mig med at vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Det er kun en farve lilla... Den matcher den der er i tapetet tror jeg... Hihi :-P

Arh det er mørkelilla der er i hjerterne? Kan godt li´ at der er en sammenhæng

Tror du det vil være pænt med lime sommerfugle sammen med mørkelilla sommerfugle til lillepigens værelsesdel? - der skal være en limegrøn sækkepude under..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

DDe

Arh det er mørkelilla der er i hjerterne? Kan godt li´ at der er en sammenhæng

Tror du det vil være pænt med lime sommerfugle sammen med mørkelilla sommerfugle til lillepigens værelsesdel? - der skal være en limegrøn sækkepude under..

Det kunne sagtens lade sig gøre... Jeg tror det kunne se godt ud hvis det er lige op af den lilla væg;-)

Anmeld

19. april 2012

Trolde_mor

Det kunne sagtens lade sig gøre... Jeg tror det kunne se godt ud hvis det er lige op af den lilla væg;-)

Syntes det er svært, for kigger man på et eks. på deres hjemmeside, med lime og mørkelilla, ser det ret underligt ud..

Så nu overvejer vi mørkelilla og pink da det umiddelbart ser pænere ude.. hehe (selvom der ikke er andet pink på hendes værelse..)

Anmeld

19. april 2012

MissTas

Trolde_mor skriver:

Havde jeg også kort overvejet, men vidste ikke om det blev for meget. Den store sækkepude der skal stå nedenunder sommerfuglesværmen er nemlig limegrøn.

Men kunne da være jeg alligevel skulle overveje det da kun sengehimlen og sækkepuden er limegrøn i hendes del af værelset

Men ville du så vælge to forskellige lilla og lime, eller kun en slags lilla?

synes helt klart du skal vælge limegrøn, mørk lilla og lys lilla som matcher væggen.. synes ikke det gør noget med noget farve og når det ikke er alle mulige andre farver end lilla som væggen, så synes jeg bestemt ikke det gør noget at vælge de tre farver glæder mig til at se resultatet

Anmeld

19. april 2012

Emily2012<3

Trolde_mor skriver:

Også wallsticker? det må jeg da lige se på

Tusind tak

Yeees.. Vi har nogle, og skal se om de har flere i morgen.. De er sååå fine, og det ligner rigtige sommerfugle..

Anmeld

19. april 2012

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

e

Syntes det er svært, for kigger man på et eks. på deres hjemmeside, med lime og mørkelilla, ser det ret underligt ud..

Så nu overvejer vi mørkelilla og pink da det umiddelbart ser pænere ude.. hehe (selvom der ikke er andet pink på hendes værelse..)

Jeg tror vores er herfra... http://www.trendystickers.dk/wallstickers/wallstic kers_til_boern/sommerfugl/sommerfugl-06.html

Er ikke sikker. Lilje fik dem i julegave, og så tror jeg det er den mørkelilla vi har...
Kan kigge i morgen når jeg kommer ind på hendes værelse, vil ikke gå ind og rode nu hun sover <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.