Please.. Hjælp mig med at vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Trolde_mor

synes det kunne være friskt at mixe både lilla og limegrønne sommerfugle så

Havde jeg også kort overvejet, men vidste ikke om det blev for meget. Den store sækkepude der skal stå nedenunder sommerfuglesværmen er nemlig limegrøn.

Men kunne da være jeg alligevel skulle overveje det da kun sengehimlen og sækkepuden er limegrøn i hendes del af værelset

Men ville du så vælge to forskellige lilla og lime, eller kun en slags lilla?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Trolde_mor

Månsson skriver:

Jeg ville kun vælge de lilla for at der ikke bliver alt for spraglet og forvirret at se på.. Så er i jo på 4 farver det syntes jeg er fint

I hendes del af værelset vil der kun være hvide møbler/vægge, og ellers lilla med en smule lime.

Vil nemlig heller ikke at det bliver for voldsomt, derfor jeg har valgt kun at køre hendes del i lilla og 2 ting med lime

Hvilken lilla ville du så vælge, den (mørke)lilla eller den lys violette?

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Trine89 skriver:

Jeg så ville jeg tage den mørke lilla og lys violet.  

hapselapse  

den er jeg med på!

Anmeld

18. april 2012

L&V

Trolde_mor skriver:

I hendes del af værelset vil der kun være hvide møbler/vægge, og ellers lilla med en smule lime.

Vil nemlig heller ikke at det bliver for voldsomt, derfor jeg har valgt kun at køre hendes del i lilla og 2 ting med lime

Hvilken lilla ville du så vælge, den (mørke)lilla eller den lys violette?

Jamen jeg ville vælge den der er tættest på vægfarven.. Så det holdes enkelt som det ellers lyder til at være..

Anmeld

18. april 2012

Trolde_mor

Månsson skriver:

Jamen jeg ville vælge den der er tættest på vægfarven.. Så det holdes enkelt som det ellers lyder til at være..

Okay, så det ville være den lys violette..

Havde nemlig også tænkt på det, så ville vi købe den først og så tilpasse vægfarven efter wallstickeren, men så kom vi til at snakke om, om det mon så bliver for kedeligt?

Anmeld

18. april 2012

L&V

Trolde_mor skriver:

Okay, så det ville være den lys violette..

Havde nemlig også tænkt på det, så ville vi købe den først og så tilpasse vægfarven efter wallstickeren, men så kom vi til at snakke om, om det mon så bliver for kedeligt?

Det er nok frodi jeg er lidt strengent med sådan noget vi har kun hvidt og lyserødt på min dattersværelse og pynt er ugleting Jeg syntes det bliver rodet med en masse farver

Anmeld

18. april 2012

VIPpigen

Vi har denne som endevæg på Liljes værelse, og mørkt gulvtæppet... Lige nu er det ikke helt indrettet som jeg gerne vil have det, men det kommer når vi kommer på plads i det sidste af huset også... Og så har vi lilla sommerfugle wallstiches der skal sættes op :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2012

Trolde_mor

Månsson skriver:

Det er nok frodi jeg er lidt strengent med sådan noget vi har kun hvidt og lyserødt på min dattersværelse og pynt er ugleting Jeg syntes det bliver rodet med en masse farver

Har det lidt som dig, ved vores pige bliver de to farver og så sommerfugle

Men vil jo også at det ligner et børneværelse med lidt farver.. Er svært når man ikke lige kan se begge dele hehe

Anmeld

18. april 2012

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Vi har denne som endevæg på Liljes værelse, og mørkt gulvtæppet... Lige nu er det ikke helt indrettet som jeg gerne vil have det, men det kommer når vi kommer på plads i det sidste af huset også... Og så har vi lilla sommerfugle wallstiches der skal sættes op :-D

Ih hvor er det noget fint tapet Lyder til at blive rigtig flot med lyserødt på tapetet og så lilla sommerfugle vælger I så en eller flere farver lilla?

Anmeld

18. april 2012

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Ih hvor er det noget fint tapet Lyder til at blive rigtig flot med lyserødt på tapetet og så lilla sommerfugle vælger I så en eller flere farver lilla?

Det er kun en farve lilla... Den matcher den der er i tapetet tror jeg... Hihi :-P
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.