Please.. Hjælp mig med at vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Trolde_mor

Vi skal så småt i gang med lillepigens værelse og vil begynde at købe bl.a. wallstickers til hendes sommerfuglesværm.. Men det er ikke helt så lige til...

Sagen er den at hun på den ene væg skal have en lys lilla farve, og ved siden af over et hyggehjørne skal have sommerfuglesværm.

Umiddelbart tænker jeg at det er bedst at nogle af sommerfuglene matcher vægfarven, derfor vil vi købe wallstickerne først.

Men... og nu kommer problematikken..

• Ville det se godt ud hvis wallstickerne er mørkere end vægfarven ved siden af?
  • Bliver det for kedeligt med en farve?
  • Hvis vi skulle vælge flere farver til sommerfuglesværmen, hvilke ville i så vælge? - se link..

Det skal lige nævnes at der kun vil være lilla, hvidt og 2 limefarvede ting i hendes del af værelset. (deler med storebror)

http://www.dimaria.dk/default.asp?mode=showproduct&rid=22177

Please hjælp, så jeg kan komme i gang med at gøre hendes værelsesdel klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Trine89

Jeg tror jeg ville bruge to farver til sommerfuglene. og så ville jeg vælge to forskellige mørke lilla farver

Anmeld

17. april 2012

Trolde_mor

Trine89 skriver:

Jeg tror jeg ville bruge to farver til sommerfuglene. og så ville jeg vælge to forskellige mørke lilla farver

Der er "kun" en mørk lilla og en lys violet.. ville du så vælge de to? eller ville du vælge lilla og pink?

Tænker her på linket

Anmeld

18. april 2012

Emily2012<3

Jeg ville vælge lilla og pink..

Men tiger har sommerfugle til 20 kr hvis det var noget? Dem har vi og de er sååå fine..

Anmeld

18. april 2012

Trine89

Trolde_mor skriver:

Der er "kun" en mørk lilla og en lys violet.. ville du så vælge de to? eller ville du vælge lilla og pink?

Tænker her på linket

Jeg så ville jeg tage den mørke lilla og lys violet.  

Anmeld

18. april 2012

MissTas

Trolde_mor skriver:

Vi skal så småt i gang med lillepigens værelse og vil begynde at købe bl.a. wallstickers til hendes sommerfuglesværm.. Men det er ikke helt så lige til...

Sagen er den at hun på den ene væg skal have en lys lilla farve, og ved siden af over et hyggehjørne skal have sommerfuglesværm.

Umiddelbart tænker jeg at det er bedst at nogle af sommerfuglene matcher vægfarven, derfor vil vi købe wallstickerne først.

• Ville det se godt ud hvis wallstickerne er mørkere end vægfarven ved siden af?
  • Hvis vi skulle vælge flere farver til sommerfuglesværmen, hvilke ville i så vælge? - se link..

Det skal lige nævnes at der kun vil være lilla, hvidt og 2 limefarvede ting i hendes del af værelset. (deler med storebror)

synes det kunne være friskt at mixe både lilla og limegrønne sommerfugle så

Anmeld

18. april 2012

hekran

Jeg ville vælge flere en en farve, så hvis der allerede er lilla, så ville jeg gå med en anden nuance end den på væggen. Mørk lille, lime og orange (er så flot med lilla!). Der skal da lidt spræl til, når sommerfuglene flyver afsted!

Anmeld

18. april 2012

L&V

Trolde_mor skriver:

Jeg ville kun vælge de lilla for at der ikke bliver alt for spraglet og forvirret at se på.. Så er i jo på 4 farver det syntes jeg er fint

Anmeld

18. april 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes helt sikkert også det kunne være skønt med sommerfugle i forskellige lilla nuancer på en hvid væg. Og det ville passe fint sammen med den lilla væg.

Glæder mig til at se resultatet.

Anmeld

18. april 2012

Trolde_mor

Emily2012<3 skriver:

Jeg ville vælge lilla og pink..

Men tiger har sommerfugle til 20 kr hvis det var noget? Dem har vi og de er sååå fine..

Også wallsticker? det må jeg da lige se på

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.