Har i en sparegris :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Gravid2012

jeg er lige begyndt at samle alle moenter i huset.. og samlede faktisk 100 kr i alt.. saa nu har jeg lige "lavet" en sparegris... er spaendt paa hvor meget jeg kan faa samlet sammen inden jeg smadder den!!!

Hvad med jer, har i haft en ? og hvor meget fik i samlet og hvor lang tid kunne i holde fingerne fra den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

maria_wlt

Vi har 3 sparegrise.. Vi putter bare i og vi ved faktisk slet ikke hvor mange der er i..

Vi har aldrig taget fra dem

Anmeld

17. april 2012

Gravid2012

maria_wlt skriver:

Vi har 3 sparegrise.. Vi putter bare i og vi ved faktisk slet ikke hvor mange der er i..

Vi har aldrig taget fra dem

ej hvor spaendende... tror altid man vil blive overrasket over hvor mange penge der egentlig er i.. Hvor langt tid har i haft dem indtil videre?

Anmeld

17. april 2012

Clisolka

1234567890 skriver:

jeg er lige begyndt at samle alle moenter i huset.. og samlede faktisk 100 kr i alt.. saa nu har jeg lige "lavet" en sparegris... er spaendt paa hvor meget jeg kan faa samlet sammen inden jeg smadder den!!!

Hvad med jer, har i haft en ? og hvor meget fik i samlet og hvor lang tid kunne i holde fingerne fra den?

Vi har en! Ikke en direkte sparegris, men en bøtte hvor vi smider alle småmønter i. Sidste gang vi var i banken med den, var der omkring 800-900 kr 

Anmeld

17. april 2012

merichs

Kæresten har en hvor han smider i tilfældigt når han har lidt i lommerne. Hvor meget der er i ved jeg ikke. Der bliver taget lidt at den hvis der er indsamlinger eller lignende...

Jeg har en som der faktisk kun kommer sedler i, når der lige er "overskud" tror der er 1500,- i. Dem bliver der ikke rørt ved.

Anmeld

17. april 2012

Gravid2012

Babymor2010 skriver:

Vi har en! Ikke en direkte sparegris, men en bøtte hvor vi smider alle småmønter i. Sidste gang vi var i banken med den, var der omkring 800-900 kr 

ej hvor godt.. hvad brugte i dem til, hvis man maa spoerger ? koebte i en gave til jer selv, eller kom de bare ind paa kontoren... ?

Anmeld

17. april 2012

Frk.S

Vi har en sparegris - en gris med blå sløjfe der hedder Øffe.

Vi har haft ham i mange år -  og putter altid vores mønter deri. Engang i mellem plyndrer vi ham så, og tager fx ud og spise for pengene. Der har flere gange været flere hundrede kr. i.
Det skal så siges at vi også kan finde på at putte en 50'er eller 100,- i, hvis vi lige har. Til gengæld kan vi også finde på at plyndre lidt fra ham hvis fx Kræftens bekæmpelse kommer forbi - fordi det som regel er det eneste sted vi har kontanter.

Jeg aner ikke hvad han indeholder lige nu, men vil skyde på et sted mellem 100,- og 300,-

Anmeld

17. april 2012

Gravid2012

merichs skriver:

Kæresten har en hvor han smider i tilfældigt når han har lidt i lommerne. Hvor meget der er i ved jeg ikke. Der bliver taget lidt at den hvis der er indsamlinger eller lignende...

Jeg har en som der faktisk kun kommer sedler i, når der lige er "overskud" tror der er 1500,- i. Dem bliver der ikke rørt ved.

godt gaaet der er der nok til en lille "treat" til dig/jer...

Anmeld

17. april 2012

Maja88

jeg har en kun til euro mønter

Anmeld

17. april 2012

Gravid2012

Frk.S skriver:

Vi har en sparegris - en gris med blå sløjfe der hedder Øffe.

Vi har haft ham i mange år -  og putter altid vores mønter deri. Engang i mellem plyndrer vi ham så, og tager fx ud og spise for pengene. Der har flere gange været flere hundrede kr. i.
Det skal så siges at vi også kan finde på at putte en 50'er eller 100,- i, hvis vi lige har. Til gengæld kan vi også finde på at plyndre lidt fra ham hvis fx Kræftens bekæmpelse kommer forbi - fordi det som regel er det eneste sted vi har kontanter.

Jeg aner ikke hvad han indeholder lige nu, men vil skyde på et sted mellem 100,- og 300,-

dejligt min er dog ikke saa fin som din... min er en madkasse... haha.. det var det eneste jeg lige kunne finde herhjemme... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.